Licitatie Publica - furnizare piese de schimb si consumabile pentru motofierastraie
Anunt de participare numarul 140869/29.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6, ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Regenerare-Mecanizare, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Lazar Constantin, Fax: +40 230521783
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6, ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Regenerare-Mecanizare, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Lazar Constantin, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare piese de schimb si consumabile pentru motofierastraie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia sediului centrala al Directiei Silvice Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare piese de schimb si consumabile pentru motofierastraie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42675100-9 - Piese pentru ferastraie cu lant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform liste de cantitati din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar (cont deschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau cu numerar la casieria unitatii.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata. Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 2000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii , instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaCerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).
Persoane cu functii de decizie din cadrul RNP ? Romsilva (dir. Gen. ing. Adam Craciunescu, dir. Ec. Ec. Gatu Gabriela, dir. Impaduriri dezvoltare ing. Liviu Pavel, dir. FF Mohanu Gheorghe, dir. Commercial ing. Sabin Bratu, dir. Cai de rasa ing. Barta Robert) si DS Suceava( ing. Sorin Ciobanu ? director, ing. Valerian Solovastru ? director tehnic, ec. Vasile Rusu ? dir. Ecomonic, jr. Aftanasie Tironeac ? jurist DSSuceava, ing. Airoaie Adrian ? resp. Prod. DS Suceava, ing. Constantin lazar ? resp. achizitii DS Suceava)
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3
Declaratie privind eligibilitatea
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie - Directia Economica si Finante Publice Locale
Se va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea:
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.
Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura:
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: Cifra medie globala anuala de afaceri din celmult ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat 200000, 00 lei.
originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al
fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in
functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala
operatorul economic care a depus oferta.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar
lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Bilantul contabil la 31.12 2011Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat si
inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata deofertant pe propria raspundere);Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar
lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la
data limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade de livrare,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau
clientiprivati.
Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3
ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) au livrat produse
similarecelor solicitate prin documentatia de
atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada livrarii de produse similare, in valoare egala sau mai mare decat 50000lei
Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001
Se vor prezenta si depune documente emise de organisme
acreditate care confirma Certificarea sistemului de management
al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitatela codul CAEN solicitat. Se va prezenta Certificatul ISO 9001
sau echivalent, in copie cumentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie
insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la
notariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima
obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca
inacceptabila.Nota : se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Punctajul pentru criteriul pretul ofertei: ? Se acorda punctajul maxim pentru pretul cel mai mic ?Pmin al ofertei;? Pentru alt pret , punctajul se calculeaza dupa formula: P = (Pmin / Pn) × 70
2.
Termen de livrare
30%
Descriere: Punctajul pentru criteriul termen livrare de la primirea notei de comanda pana la furnizarea pieselor solicitate la magazia Directiei Silvice Suceava: Pentru termenul de livrare cel mai scurt ? Tmin se acorda punctajul maxim.? Pentru alt termen de livrare - Tn se calculeaza punctajul astfel: PTr = (TminTr / Tn) × 30Termenul de livrare se va exprima in minute, un termen de livrare mai mic de 60 minute nu va fi punctat suplimentar, iar un termen mai mare de 240 minute va fi declarat neconform.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2012 10:00
Locul: sediul Directiei Silvice SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant imputernicit al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art 256^ din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: SUCEAVA Bdul 1Mai nr 6, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 0230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2012 12:50