Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare piese de schimb si consumabile pentru motofierastraie


Anunt de participare numarul 146582/16.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: Bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou mecanizare, Tel. +40 230217685, In atentia: Ing.Stasiuc Iulian, Fax: +40 230521783
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: Bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou mecanizare, Tel. +40 230217685, In atentia: Ing.Stasiuc Iulian, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare piese de schimb si consumabile pentru motofierastraie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia Directiei Silvice Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare piese de schimb si consumabile pentru motofierastraie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42675100-9 - Piese pentru ferastraie cu lant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform liste de cantitati din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar (cont deschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau cu numerar la casieria unitatii.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileAceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata. Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 2000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitateaprelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile dela data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituitain conformitate cu prevederile art. 90, alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii , instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functii de decizie din cadrul DS Suceava
( ing. Sorin Ciobanu ? director, ing. Valerian Solovastru ? director tehnic, ec. Vasile Rusu ? dir. Ecomonic, jr. Aftanasie Tironeac ? jurist
DSSuceava, ing. Stasiuc aiaulian ? Sef birou mecanizare. DS Suceava, ing. Constantin lazar ? resp. achizitii DS Suceava)Se va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de
la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitateaSe va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice
sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetarCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie - Directia Economica si Finante Publice LocaleSe va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social
operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care
se depune oferta.eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire. Informatii privind asocierea Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in
original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al
operatoruluieconomic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU
OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL
OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie:
prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt
acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea acestor documente
reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: Cifra medie globala anuala de afaceri din celmult ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat 200000, 00 lei.
Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - inoriginalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie alfiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, infunctie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comercialaoperatorul economic care a depus oferta.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat siinregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata deofertant pe propria raspundere);Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune: Formularul B din sectiuneaFORMULARE - in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana ladata limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclientiprivati.
Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) au livrat produsesimilare celor solicitate prin documentatia deatribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada livrarii de produse similare, in valoare
egala sau mai mare decat 50000leiSe va completa si depune: Formularul 12 D, din sectiunea FORMULARE
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune: Formularul 12 D, din sectiuneaFORMULARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
30%
Descriere: Punctajul pentru criteriul termen livrare de la primirea notei de comanda pana la furnizarea pieselor solicitate la magazia Directiei Silvice Suceava
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2013 14:00
Locul: sediul Directiei Silvice Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant autorizat al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art.256^ din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: Bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2013 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer