Licitatie Publica - furnizare piese de schimb si consumabile si prestare servicii de intretinere si reparatii aferente calculatoarelor si altor echipamente informatice
Anunt de participare numarul 104986/31.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local
Adresa postala: Constanta strada Sulmona nr. 22, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: seila cair, Tel. 0241-488550, Email: [email protected], Fax: 0241-488559, Adresa internet (URL): www.spit-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: incasare impozite si taxe locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare piese de schimb si consumabile si prestare servicii de intretinere si reparatii aferente calculatoarelor si altor echipamente informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Badea Cartan nr. 3
str. Sulmona nr. 22
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- furnizare consumabile- furnizare piese de schimb + manopera de instalare
- servicii de intretinere si reparatii lunare a calculatoarelor si altor echipamente informatice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30237000-9 - Piese si accesorii pentru computere (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
50312310-1-Intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
50313100-3-Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
piese de schimbconsumabile
servicii de intretinere si reparatii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 052, 506RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantie de participare in suma de 21000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fondurile sunt asigurate din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator de la ORC, certificat de inregistrare la ORC, declaratie de eligibilitate, declaratie ref neincadrare in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, bilantul contabil la 31.12.2009, scrisoare de bonitate bancara, situatia activelor, datoriilor si capitalurilor proprii la data de 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse si prestari de servicii, similare, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantul sa fie certificat ISO 9001:2008 si ISO 14001:2004 sau echivalente, pentru instalare, intretinere si service echipamente tehnica de calcul si telecomunicatii ? se vor prezenta certificatele, in copie legalizata. Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
Ofertantul va depune o declaratie privind responsabilitatea instruirii PSI si SSM a angajatilor sai.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se pun la dispozitia ofertantilor informatii referitoare la: preturi sau valori noi, numarul participantilor.Se desfasoara intr-o singura runda in data de 24.09.2010.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S 124061/27.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 12:00
Locul: Constanta str. Sulmona nr. 22 camera 8 sau 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii imputerniciti de catre persoanele autorizate ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Constanta
Adresa postala: Constanta str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice al autoritatii contractante
Adresa postala: Constanta str. Sulmona nr. 22, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel. 0241488577, Email: [email protected], Fax: 0241488538
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2010 10:44