Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare piese de schimb si subansamble pentru autovehicule


Anunt de participare numarul 140754/28.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: Bdul. Ghencea nr. 35-37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061695, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN OLTEANU, Tel. +40 214210900, Email: [email protected], Fax: +40 214210822, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare piese de schimb si subansamble pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, bdul. Ghencea nr. 35-37, sect. 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 383, 605RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial/anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb si subansamble pentru autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
31500000-1-Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
31612200-1-Demaroare (Rev.2)
34312000-7-Piese pentru motoare (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini anexat la prezenta documentatie de atribuire
- cantitatile minime/maxime ce ar putea fi solicitate pe perioada acordului cadru: cantitatile minime/maxime inscrise in dreptul fiecarui reper din cadrul fiecarui lot, asa cum sunt prevazute in Caietul de sarcini.
- estimari minime/maxime ale unui singur contract subsecvent: a) LOTUL nr.1: minim un reper, max.129 repere ;b) LOTUL NR.2: minim un reper, max.123 repere;c) LOTUL NR.3: minim un reper, max.122 repere;d) LOTUL NR.4: minim un reper, max.119 repere;e) LOTUL NR.5: minim un reper, max.124 repere;f) LOTUL NR.6: minim un reper, max.119 repere;g) LOTUL NR. 8: minim un reper, max.125 repere;h) LOTUL NR.9: minim un reper, max.10 repere;i) LOTUL NR.10: minim un reper, max. 9 repere;j) LOTUL NR. 11: minim un reper, max.12 repere;k) LOTUL NR.12: minim un reper, max.12 repere;l) LOTUL NR. 13: minim un reper, max.12 repere;
Valoarea estimata fara TVA: 5, 383, 605RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 2% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot in parte (un lot reprezinta un acord-cadru). Va avea o valabilitate identica cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 60 zile de la data limita a depunerii ofertei.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art.86, alin.1 si 5 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA, in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- se va constitui in termen de 14 zile de la data semnariifiecarui contract subsecvent;Nota: 1. Pentru constituirea garantiilor de participare/de buna executieprin O.P. se vor utiliza urmatoarele elemente de identificare: C.U.I. 4193176, IBAN: RO86TREZ7065005XXX000087 ? deschis la Trezoreria Sector 6.2. Operatorul economic care se incadreaza in categoriaI.M.M. va constitui garantia de participare/ buna executie in cuantum de 1%respectiv, 2, 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui lot/contract subsecvent atribuit, conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului F8 din fisierul Formulare si modele.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf. art.180 si 181 din O.U.G nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertant va prezenta urmatoarele documente: -declaratie privind eligibilitatea, conform Formular nr.1;
- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr.2;Persoanele cu functiide conducere conf. art 69 1 din OUG 34/2006: Bixi-Pompiliu Mocanu, Veronel Clapon, Mihai Paul, Marinela Draganescu, Laura Lixandru, Sorin Gherghisan, George Enescu.-declaratie privind participarea cu oferta independenta, conform Forlular nr.3.- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 4;
Modelele de documente se gasesc infisierul ? Formulare si modele.Documentele vor fi datate, stampilate sisemnate de persoana autorizata si vor avea semnatura profesionala(digitala). Pentru persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;
Nota: Operatorul economic a carei oferta va fi clasata pe locul I are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, in original / copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 8703/24.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se constata oferte de pret egale, clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice, de catre operatorii economiciale caror propuneri financiare sunt identice, de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al U.M.02210 Bucuresti, tel: 021/4.21.09.00 interior 478
Adresa postala: Bdul. Ghencea nr. 35-37, sect. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061695, Romania, Tel. +40 214210900, Fax: +40 214210822
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer