Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare piese pentru autobuz


Anunt de participare (utilitati) numarul 139410/06.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PUBLIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala: jud.SUCEAVA, str. traian Vuia Nr. 5A - sediul TPL Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Punct(e) de contact: DARIE ROMANIUC, Tel. +40 744535345, In atentia: Romaniuc Darie, Email: [email protected], Fax: +40 330401442, Adresa internet (URL): Loc. Suceava, str. traian Vuia Nr. 5A, jud. Suceava, sediul TPL SA Suceaca, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare piese pentru autobuz
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Suceava, str. Traian Vuia Nr. 5A, jud. Suceava- sediul SC TPL SA Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii piese auto pentru autobuze IRISBUS CITELIS conform Anexei 1 di Caietul de sarcini a prezentei proceduri: 34210000-2 Caroserii de vehicole (rev. 2); 34310000-3 Motoare si piese pentru motoare (rev. 2); 34320000-6 Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (rev. 2).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34210000-2 - Caroserii de vehicule (Rev.2)
34310000-3-Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitii piese auto pentru autobuze IRISBUS CITELIS conform Anexei 1 al Caietului de sarcini a prezentei proceduri.
Valoarea estimata fara TVA: 986, 145RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii vor constitui garantia de participare in cuantumul aferent lotului sau loturilor pentru care depune oferta Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor (conform art. 86, al. 6 din HG 925/2006) Valoarea este prevazuta in anexa 1 al caietului de sarcini.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in original); prin ordin de plata cu confirmarea bancii emitente.Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO21ROIN920600060926RO01 deschis la RIB Suceava. Daca garantia de participare se constitue printr-un instrument de garantare, atunci dovada constituirii se va depune in original la registratura TPL SA Suceava, str. Traian Vuia Nr. 5A, impreuna cu oferta, pana la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se poate retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se regaseste in situatille: a) Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia b) ofertantul refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei. la invitatia autoritatii contractante c) ofertantul nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de furnizare d) Ofertantul se regaseste in situatia prevazuta de art. 178/1 din OUg 34/2006 - in acest caz se retine suma calculata conform cu prevederile Art.278/1 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006. Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la data finalizarii procedurii de achizitie pub lica in baza Cererii transmise de ofertant autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2.1. din sectiunea Formulare;
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2.2. din sectiunea Formulare;
3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 2.4. din sectiunea Formulare;
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2.5. din sectiunea Formulare;
5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre -Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFPS - in original/copie legalizata sau copie cu mentiuna "conform cu originalul"Nota : Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor .Persoane cu functii decizionale in cadrul SC TPL SA sunt: Membri AGA: Bradatan Marius; Paduraru Adrian; Geniloni Sfecla
Administrator unic ? Darie Romaniuc, Contabil Sef ? Carja Vasile.Ing. Sef ? Stoica Mihai, Sef atelier auto ? Andriciuc Mihai, Responsabil Achizitie ? Ing. Constantinescu Mihai. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: - Pentru a fi valabile, certificatul constatatoar trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu dovedesc o forma legala de inregistrare sau nu au ca obiect de activitate domeniul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Nota: Documentele care initial au fost prezentate in forma copie cu mentiunea "conform cu originalul", vor fi prezentate de ofertanti, la solicitarea comisiei de evaluare in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil pentru exercitiul financiar 2010 si 2011;
2. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (art. 185 alin. 2 lit. c) din OUG 34/2006)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara - Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Experienta similara ? va fi demonstrata print prezentarea de catre ofertant a cel putin un document/ contract din care sa rezulte Denumirea partilor contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si perioada de derulare (informatii cu carcter confidential se vor marca pentru a nu fi vizibile), insotit de Recomandare sau Document constatator si Procesul verbal de receptie cantitativa si calitativa ? in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Element din cadrul ofertei ce va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei. Ofertele Admisibile vor fi introduse in Licitatia electronica, operatorul SEAP va instiinta candidatii prin Notificari transmise prin Email despre lansarea licitatiei electronice, data de inceput si perioada de desfasurare. Autoritatea contractanta va instiinta prin Fax candidatii despre lansarea Licitatiei electronice. Licitatia electronica se va desfasura intr+o singura runda, Pretul ofertat poate fi imbunatatit pana la un nivel care sa nu afecteze oferta tehnica si conditiile comerciale si contractuale negociate, va fi un pret realist care sa acopere tote categoriile de costuri cu furnizarea si serviciile conexe furnizarii produselor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 11:45
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2012 14:45
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 12:00
Locul: Suceava, str. traian Vuia nr. 5A, jud. Suceava- sediul T.P.L. S.A. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputerinicite din partea candidatilor, Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Finantarea se face din Fonduri proprii2.Mod de comunicare si transmitere a datelor: Fax, Email, Posta3.In cazul in care 2 sau mai multe oferte se afla la egalitate pe primul loc cu preturi egale, in urma licitatiei electronice, pentru departajare se vor solicita noi oferte in plic inchis. In cazul obtinerii de preturi egale departajarea e va face prin negocierea ofertei, elementul supus negocierii fiind pretul. Va fi declarat castigator ofertantul cu pretul cel mai mic.4. Indeplinirea cerintelor de selectie, in cazul asocierii/subcontractarii/sustinerii de catre un tert conform Art. 176 si 190 din OUG 34/2006, se face conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul ANRMAP Nr. 509 /2011.5. Conform Legii 346/2004 candidatii care demonstreaza incadrarea in categoria IMM beneficiaza de reducere cu 50% Garantia de participare Ofertantii in cauza vor completa formularul 4.4.6.Legislatia specifica in domeniul fiscal, al muncii si al mediului se poate consulta pe site: www.mfinante.ro, www.mmediu.ro, www.mmuncii.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRANSPORT PUBLIC LOCAL SA Suceava - serviciul achozitii
Adresa postala: Suceava, str. Traian Vuia Nr. 5A, jud. Suceava - serviciul achizitii publice, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Tel. +40 330401442, Email: [email protected], Fax: +40 330401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer