Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare piese pentru autovehicule


Anunt de participare numarul 14029/14.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 01512 SIBIU
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Punct(e) de contact: SORIN GRUIA, Tel.0269432990/1220, 0745944478, Email: [email protected], Fax: 0269215554
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare piese pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de produse pentru autovehicule( DACIA, ARO, AUTOBUZ RD111, DAC)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34327000-5 - Volane, coloane si cutii de directie (Rev.1)
28500000-7-Produse de tinichigerie si articole conexe (Rev.1)
29122100-1-Pompe pentru lichide (Rev.1)
31110000-0-Motoare electrice (Rev.1)
34322000-0-Frane si piese pentru frane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb autovehicule conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 105, 238.12 si 165, 652.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.07.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat ; ordin de plata la 14 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile: art. 181 din O.U.G. 34/2006 ;Cerinta obligatorie: certificate de atestare fiscala ; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ; prezentarea CUI ;Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii, in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale; Fisa/fise privind experienta similara;; Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multe contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 19.500 lei / 5.000.(euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica ;Informatii privind subcontractantii; Cerinte privind prezentarea standardelor de asigurarea a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contr.(mai multe contr.) care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare (aceeasi grupa CPV), in valoare de 5.000 euro;prezentarea a minim unei recomandari;declaratie pe propria raspundere; Doc.care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii (SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent);Declaratie pe propria raspundere ca respecta masurile de protectie a muncii si protectie a mediului, conform legislatiei nationale in vigoare.Oblig.obt.dupa semnarea contractului a codului NATO de ag. ec.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2476/05.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.09.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, reprezentantii conducerii autoritatii contractante si observatorii M.F.P
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Revolutiei 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Tel.0269/432990-int.1119, Fax: 0269/215554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2007 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer