Licitatie Publica - Furnizare piese schimb si componente pentru autovehicule si utilaje-SGA Suceava
Valoarea Contractului:
40.676 RON
Castigatorul Licitatiei: RAILEX S.R.L.
40.676 RON
Castigatorul Licitatiei: RAILEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 107002/02.11.2010
Informatii anunt de participare asociat 94401
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Draganuta, Tel. 0234 / 541.646, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare piese schimb si componente pentru autovehicule si utilaje-SGA Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sistemul de Gospodarire a Apelor Suceava, Str. Universitatii FN, oras Suceava, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Durata contractului de achizitie publica: pana la 31.12.2010 cu posibilitatea prelungirii pana la 30.04.2011 in functie de necesitati si posibilitatile financiare ale autoritatii contractante, conform prevederilor art. 6 alin.3) din HG 925/2006.Lista pieselor, componentelor si materialelor prezentata in cadrul caietului de sarcini este orientativa, deoarece autoritatea contractanta nu poate estima defectiunile ce pot apare in timpul exploatarii autovehiculelor. In urma constatarilor ce se vor efectua in timpul reviziilor periodice si a interventiilor accidentale se va stabili cu exactitate necesarul de piese, autoritatea contractanta neavand obligatia de a achizitiona toate piesele specificate in caietul de sarcini.Oferta financiara aferenta pieselor de schimb, componentelor si materialelor se va face pentru cantitatile minime speciticate in Caietul de sarcini.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatile de produse in decursul anului 2010 si pana la 30.04.2011, pana la nivelul maxim specificat in documentatie.Suplimentarea pana la nivelul maxim a cantitatilor de produse se va face in functie de necesitatile si posibilitatile financiare ce vor exista cu aceasta destinatie.Contractul se poate modifica de drept in cazul in care in bugetul de venituri si cheltuieli intervin modificari prin diminuarea sumelor bugetare pe anul 2010.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31221000-1 - Relee electrice (Rev.2)
31320000-5-Cabluri de distributie a curentului electric (Rev.2)
34312000-7-Piese pentru motoare (Rev.2)
42122161-6-Pompe de racire cu apa (Rev.2)
44532100-9-Nituri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
40, 675.81RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 168 Denumirea: Furnizare piese de schimb autospeciala LEA SAVIEM 8135
V.1) Data atribuirii contractului 10/25/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAILEX S.R.L.
Adresa postala: Cale Obcinilor f.n. bl.3 parter, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720262, Romania, Tel. 0230/513189, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0230/513189
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2176.37 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 169 Denumirea: Furnizare piese de schimb Automacara si Autoremorca Raba 12215, 19215
V.1) Data atribuirii contractului 10/25/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAILEX S.R.L.
Adresa postala: Cale Obcinilor f.n. bl.3 parter, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720262, Romania, Tel. 0230/513189, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0230/513189
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2873.79 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 170 Denumirea: Furnizare piese de schimb Tractor U650, Ifron D204, Gr. Sudura
V.1) Data atribuirii contractului 10/25/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAILEX S.R.L.
Adresa postala: Cale Obcinilor f.n. bl.3 parter, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720262, Romania, Tel. 0230/513189, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0230/513189
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 170.65 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 171 Denumirea: Furnizare piese de schimb buldozer S1500 si S1501
V.1) Data atribuirii contractului 10/25/2010
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MOTOR GRUP LEORDENI S.R.L.
Adresa postala: SAT LEORDENI, NR.601, Localitatea: Leordeni, Cod postal: 117410, Romania, Tel. 0248/653016, Email: [email protected], Fax: 0248/653016
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 35455.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax: 0234/514275
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa "Siret" Bacau-Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/541646, Fax: 0234/510050
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2010 08:35