Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PIESE SCHIMB TRANSPORTOARE CU RACLETE tip TR 3, TR 4, TR 5 si TR 7 (sau echivalent )


Anunt de participare (utilitati) numarul 145286/30.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Ciltan Adrian, Tel. +40 254541460, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.snh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE PIESE SCHIMB TRANSPORTOARE CU RACLETE tip TR 3, TR 4, TR 5 si TR 7 (sau echivalent )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: EH LIVEZENI - Sucursala beneficiara a SNH SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportoarele cu raclete sunt destinate transportului de carbune si steril atat pe galeriile de transport cat si la frontul de lucru aferent procesului de exploatare, perforare-puscare, sustinere individuala, sustinere mecanizata si combine de abataj.Furnizare piese de schimb pentru transportoare cu raclete tip TR 3, TR 4, TR 5 si TR 7 (sau echivalent) in cantitatile prevazute in anexa la Caietul de sarcini ( SECT II ) si in anexa la Proiectul de contract.( SECT IV )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2.416 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 258, 963RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pt.participare(se va nota GP)este obligatorie.Valoarea GP: 25.000 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitati de constituire (pt.garantii in valuta data echivalentei in lei: 5 zile inainte de data limita de dep.a ofertelor la cursul BNR): a)virament bancar, in cont.nr.RO10RNCB0165130761980003 deschis la BCR Petrosani, b)instrument de garantare, emis cf.lg.de o soc.bancara sau de asigurari, in original.Daca documentul este emis de o banca sau o soc.de asig.din strainatate, se va prezenta si traducere autorizata si legalizata(formular 1?model de scrisoare de GP), c)in numerar, prin depunere la casieria SNH-SA.Ptr.IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Lg.nr.346/2004, depunand declaratie cf.anexei 1 sau 2 la lege, operatorii ec.pot beneficia de reducere cu 50% a val.GP.Daca se prezinta o asociere de operatori ec., pt.a benef.de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.GP trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta(AC) are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmat.situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.In situatia in care operatorul economic depune contestatie privind procedura de atribuire si CNSC respinge pe fond acesta contestatie, AC va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar, potrivit prev.art.278^1 alin.1, lit.b din OUG nr.34/2006, urmatoarea suma: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Restituirea GP se face cf. prev.art.88 din HG 925/2006 coroborat cu prev.art.278.1 alin.4 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului. ( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie ) b)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011 pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, operatorii economici pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de operatori economici, pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG 34/2006-se completeaza conf.formularului 2. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 -se completeaza conform formularului 3.1.(de catre ofertant/asociat). (Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul, conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006- se completeaza conform formularului 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Ing. Dragoi Nicolae ? Director General2.Ing. Gheorghe Emil ? Ing. Sef Productie3.Ec. Popescu Verginica- Director Economic4.Dr.Ing. Suciu Adrian ? Director Comercial5.Ing. Pop Lavinica ? Director Resurse Umane6.Ing. Dreghici Alin ? Ing. Sef El. Mecanic7.Ing. Petrescu Gabriel ? Ing. Sef S.S.M.8.Ing. Gavrilescu Marius ? Sef Serv. T.P.9.Ing.Teslici Florin ? Sef Serv. M.E.T.M.I.10.Ec. Blajan Ionela ? Sef Serv. F.I.T.S.S.A.11.Sing. Ciltan Adrian ? Sef Serv. APM12.Ing. Chiuzan Cosmin ? Sef Serv. S.S.M.13.Ing. Sorecau Anisoara ? Sef Serv. R.Umane14.Jr. Balint Ileana ? Sef Serv. L.C.JuridicValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNH-SA .Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator - daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta -potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5.5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie-se completeaza conform formularului 6.Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.3. b), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3. a) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formularului 7 Pentru persoane juridice si fizice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile /reale la data limita la depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2012
Modalitatea de indeplinire
- se va prezenta copie lizibila a bilantului contabil vizat de organele competente, cu mentiunea "conform cu originalul"
Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm ? daca e cazul
Modalitatea de indeplinire
- se solicita angajamentul ferm prezentat de catre tertul sustinator, completat conform formularului 8 - angajamentul ferm prezentat de catre ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Modalitatea de indeplinire
- se completeaza in conformitate cu formularul 9 si anexa acestuia
Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm ? daca e cazul
Modalitatea de indeplinire
- se solicita angajamentul ferm prezentat de catre tertul sustinator, completat conform formularului 10 - angajamentul ferm prezentat de catre ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
- documente care atesta posibilitatea folosirii produsului in subteran, in medii potential explozive grizutoase emise de un organism notificat in Uniunea Europeana, conform prevederilor Directivei ATEX 94/9/CE a Parlamentului European sau a HG 752 din 14 mai 2004.Documentele pot fi pentru piesele de schimb oferite sau pentru utilajul in componenta caruia intra.
Modalitatea de indeplinire
- prezentarea de documente care atesta posibilitatea folosirii produsului in subteran, in medii potential explozive grizutoase emise de un organism notificat in Uniunea Europeana, conform prevederilor Directivei ATEX 94/9/CE a Parlamentului European sau a HG 752 din 14 mai 2004Documentele pot fi pentru piesele de schimb oferite sau pentru utilajul in componenta caruia intra.
Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
- prezentarea de documente care confirma certificarea sistemului calitatii, emise de un organism independent sau de organisme stabilite in alte state ale U.E.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici inregistrati in SEAP, potrivit preved.art.6 alin.2 din HG nr. 1660/2006, carora li s-au transmis invitatii de participare electronice in SEAP, potrivit preved. art.165 alin.2 din OUG 34/2006, vor prezenta preturi noi in SEAP.Invitatia electronica va preciza data si ora de start a licitatiei electronice, care nu poate fi mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care se transmit invitatiile electronice. Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 runda, Durata unei runde: 1 zi, Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea ofertei, fara TVA, Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit: DA, Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA, Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: DA, Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA, Pas minim de licitatie: 0, 1% din valoarea estimata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2013 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2013 09:00
Locul: Sediul SNH SA, str. Timisoara , Nr. 2, loc. Petrosani, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica/retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de primire a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru primirea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI". Eventualele propuneri de modificare a clauzelor contractuale specifice din proiectul de contract al documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: ? sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; ? sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat. Daca dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut fata de pretul oferit conform clasamentului SEAP. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a uza de prev. art. 11 alin. 4 din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare cf. prev. art. 11 alin. 5 din HG 925/2006 (se completeaza conform formularului 14 si anexei la acesta) Ptr. vizualizare D.A. incarcata in SEAP, op.ec.trebuie sa aiba un program adecvat, disponibil gratuit pe site-ul furnizorilor de semnatura electronica. NOTA : Lista cu nominalizarea si adresa sucursali SHN-SA beneficiare : EH LIVEZENI-str. Lunca, nr.153, Loc. Petrosani; J20/1149/2012, CUI 31048173
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul legislatie, contencios, juridic al SNH-SA
Adresa postala: str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Email: [email protected], Fax: +40 254506104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2013 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer