Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare piese si accesorii pentru autosanitarele din dotare tip : Dacia , Iveco , Fiat , Iveco .


Anunt de participare numarul 28724/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TULCEA
Adresa postala: str. Spitalului , nr. 23 ., Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820180, Romania, Punct(e) de contact: stefan raduta, Tel.0240532163 ; 0240532178, In atentia: d-lui Stefan Raduta, Email: [email protected], Fax: 0240532168
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare piese si accesorii pentru autosanitarele din dotare tip : Dacia , Iveco , Fiat , Iveco .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Spitalului , nr. 23 ,
Tulcea .
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 920, 000 si 1, 250, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform Calendarului estimativ din Fisa de date a achizitiei .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de piese si accesorii pentru autosanitarele din dotare tip : Dacia , Iveco , Fiat , Mercedes , conform listei de produse si contractelor subsecvente .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aproximativ 1700 repere pentru 60 buc. autosanitare din dotare .
Valoarea estimata fara TVA: intre 920, 000 si 1, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 25000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Unic National de Asigurari de Sanatate , Contract incheiat cu CJAS Tulcea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de inaintare , Informatii generale , Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in art.181 OUG 34/2006 , Certificat de inregistrare ORC ,
Certifiocat constatator ORC , Certificat de inregisrare in scopuri de TVA , Certificat de atestare fiscala , Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani , Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Autorizare furnizor , Autorizare importator , Declaratie financiara , Experienta similara , Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere , Certificat ISO 9001:2001 .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006 , Oferta financiara si centralizator de preturi .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista produse si specificatii tehnice ,
Declaratii si/sau Certificate de conformitate .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 14:00
Locul: Str. Spitalului , nr .23 , Tulcea .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa si copie act identitate pentru un singur reprezentant .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles , nr. 6 . sector 3 ., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300746, Romania, Tel.0213104641, Email: office @cnsc.ro, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Autoritatea contractanta si/sau Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Krikor Zambaccian , nr.1 ., Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241616003, Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in maxim 15 zile de la comunicarea rzultatului .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Tulcea - compartiment juridic
Adresa postala: Str. Spitalului , nr. 23, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820180, Romania, Tel.0240532163, Fax: 0240532168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer