Licitatie Publica - FURNIZARE PIINE SEMIALBA SI PIINE ALBA
Anunt de participare numarul 71462/03.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Iasi
Adresa postala: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Punct(e) de contact: Penitenciarul Iasi, Tel.0332-425865, In atentia: Cociorva Luminita, Email: [email protected], Fax: 0232-216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PIINE SEMIALBA SI PIINE ALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Iasi str. Dr. Vicol nr. 10
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare paine pe parcursul anului 2009 cu posibilitatea prelungirii furnizarii pana la cel tarziu 30.04.2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima- paine semialba 243000 kg si- paine alba 9900 kg pentru perioada de pana la 31.12.2009
Cantitatile maxime pana la care se pot suplimenta cele doua produse sunt : - paine semialba 338000 kg- paine alba 13800 kg
In cazul prelungirii furnizarii pe perioada de pana la 30.04.2010
Valoarea estimata fara TVA: intre 483, 480 si 672, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie constituita prin scrisoare bancara de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din subventii si din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare, art.44, 45/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- fisa de informatii generale despre societate- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritateafiscalacompetenta. (original sau copiii legalizate)- certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta(original sau copiii legalizate).
- certificatul de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
- certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activtate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator comercializarii produselor ofertate(original sau copiii legalizate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant financiarcontabilvizat si inregistrat la organele competente-copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani;
- Recomandari din partea unor beneficiari-clienti-cerinte minime: prezentarea a cel putin a 3 recomandari ;
- informatii privind utilajele, echip.teh, mij. de transport autorizate,
- autorizare de livrare, - certificat HACCP, ISO 9001:2001, ISO 22000:2005 sau echivalent
- aviz de functionare,
- licenta de fabricatie a painii eliberata de Ministerul Agriculturii,
- aprobare sanitar veterinara pentru siguranta alimentelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
X / 17546
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2009 11:30
Locul: Penitenciarul Iasi str. Dr. Vicol nr. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art. 33(2)/HG925
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): "http: //www.cnsc.ro"
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Penitenciarul Iasi, str. dr. Vicol, nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Tel.0332425865, Email: [email protected], Fax: 0232216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2009 15:02