Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, plantare si intretinere material floricol


Anunt de participare numarul 134742/12.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 230235051, In atentia: ing Camelia Checherita, Email: [email protected], Fax: +40 230235038, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 230233199, In atentia: ing. Camelia Checherita, Email: [email protected], Fax: +40 230235051
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 230233199, In atentia: ing. Camelia Checherita, Email: [email protected], Fax: +40 230235051
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Unic de Relatii cu Publicul, Tel. +40 230235051, In atentia: ing. Camelia Checherita, Fax: +40 230235051
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, plantare si intretinere material floricol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Gura Humorului
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 586, 830 si 677, 126RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa anuala.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 169281, 5 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare material floricol, cu o durata de 4 ani, prestarea serviciilor conexe de plantare si intretinere a materialului floricol.
Nr. Crt. Denumire stiintificaCantitate maxima totala (4 ani)
1 Pelargonium Peltatum Balcon Red1200 buc
2 Tagetes Patula - Aton Yellow8000 buc
3 Tagetes Patula -Aton Spry9200 buc
4 Zinnia Elegans-Magellan F11400 buc
5 Begonia Semperflorens Volumina- Scarlet12000 buc
6 Begonia Semperflorens-Globe F1- Scarlet12000 buc
7 Begonia x Hibrida Dragon- Red1800 buc
8 Gazania Rigens Gazoo- Clear vanila2200 buc
9 Gazania Rigens Gazoo- Red with ring2200 buc
10 Gazania Rigens Gazoo- Clear orange2200 buc
11 Cosmos Bipinnatus-Sonata1800 buc
12 Dahlia Variabilis-Garden Pride Mix14000 buc
13 Solenostemon Scutellarioides-Wizard Velvet Red3600 buc
14 Solenostemon Scutellarioides- Wizard Coral Sunrise3600 buc
15 Solenostemon Scutellarioides-Wizard Jade3600 buc
16 Cineraria Maritima - Silverdust7000 buc
17 Agerathum Victoria F1- Blue4600 buc
18 Viola Wittrockiana Colosus100000 buc
19 Lobularia Maritimum-Alice Purple Mix7000 buc
20 Plectranthus Coleoides4000 buc
21 Lobelia Erinus- Riviera-Midnight blue3600 buc
22 Cleome Hassleriana-Sparkler800 buc
23 Oenothera Missouriensis1600 buc
24 Gaillardia Aristata Kobold1600 buc
25 Pulsatilla Vulgaris400 buc
26 Rosa (trandafiri altoiti)400 buc
27 Pregatit teren6400 mp
28 Plantat rasaduri212200 buc
29 Prasit teren6400 mp
30 Plivit straturi6400 mp
31 Ingrijit plante si udat212200 buc
32 Amenajare masina4 buc
33 Scris « Gura Humorului » cu material floricol4 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Acord cadru de furnizare cu o durata de 4 ani. Se va incheia cate 1 contract anual.
valoarea minima estimata a acordului cadru este de 586830 lei fara TVA iar valoarea maxima a acordului cadru este de 677126 lei fara TVA.
Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent este de 146707, 5 lei iar valoare maxima estimata a unui contract subsecvent este de 169281, 5 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 586, 830 si 677, 126RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 9.000 lei, cu valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Nota: Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii interesati in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original- conform Formularului 17In cazul asocierii, pentru a beneficia de prevederile art. 16, alin (2) din Legea nr. 346/2004, aprobata cu completarile si modificarile ulterioare, se va face dovada ca fiecare dintre membrii asociatiei se incadreaza in categoria IMM.Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevedrilor art.278^1 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din val fara TVA de atrib a contr.Mod de constit: cf prev legale, resp art. 90 alin. (1)sau alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Este de preferat ca instrume de garantare sa fie emis de catre o societate bancara sau de asigurari din Romania.In cazul constit GBE prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratie privind eligibilitateaOfertantii vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere conform Formularului 1, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator, acesta din urma va depune Declaratia privind eligibilitatea.Incadrarea oricaruia dintre ofertanti, asociati sau sustinatoriin situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? conform Formularului 2, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea oricaruia dintre ofertanti sau asociati in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? conform Formularului 3, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va fi depusa si de catre subcontractanti.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ing. Marius Ioan Ursaciuc- Primar, Ec. Alexandru Balau- Viceprimar, jr. Mihai Hunea-Secretar oras, ing. Camelia Checherita- Comp. Achizitii Publice, Cecilia Bedrulea-Compartiment Mediu, Viorel Gatej- Compartiment Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Prostire Constantin- Compartiment Urbanism si Amenajarea Teritoriului.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010.
Ofertantiivor prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Formularului 4, completat in original, datat, semnat si stampilat.5. Certificate fiscale
5.a. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
5.b. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind platataxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, sau copie conform cu originalul, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Se solicita depunerea certificatelor doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. 1. Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va depune Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului - valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, din care sa rezulte:
- domeniul de activitate (principal sau secundar) al ofertantului corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
1) Se solicita ca cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei anisa fie de minim 110.000 lei .
Cerinta nr.2- in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea unui tert: Informatii privind sustinerea financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Se solicita ducerea la bun sfarsit in ultimii trei ani, ce se implinesc la data deschiderii ofertelor, a cel putin unui contract de furnizare similar, in valoare de minim 100.000 lei fara TVA sau maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 100.000 lei fara TVA.
Cerinta 2- in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica prin sustinerea unui tert.Informatii privind sustinerea tehnica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1891/12.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire in original si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Primariei Gura Humorului
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Tel. +40 230233199, Email: [email protected], Fax: +40 230235051
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer