Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare PLASA SARMA Ø 4 mm si PANOURI SUDATE


Anunt de participare (utilitati) numarul 140127/01.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 0254506151, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare PLASA SARMA Ø 4 mm si PANOURI SUDATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Subunitatile CNH SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de plasa de sarma Ø 4 mm si panouri sudate, in cantitatile prevazute in SECTIUNEA II ? Caiet de sarcini si in SECTIUNEA IV - proiectul de contract, care seutilizeaza in sustinerea abatajelor frontale.Valoarea minima: 1.093.260 lei, iar valoarea maxima: 3.799.760 lei. Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44310000-6 - Articole din sarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- CANTITATE TOTALA : NR. LOT DENUMIRE PRODUS UM CANTITATE MINIMA CANTITATE MAXIMA
1 PLASA SARMAØ 4 mm. to 60 210
2 PLASA SARMAØ 4 mm. to 60 210
3 PLASA SARMAØ 4 mm. to 60 210
4 PLASA SARMAØ 4 mm. to 60 210
5 PANOURI SUDATE 1000 X 500 mm buc. 1.500 3.500PANOURI SUDATE 750 X 500 mmbuc. 1.000 4.000Plasa sarma Ø 4 mm-Cantitatea minima :240 to.; Cantitatea maxima :840 to.Panouri sudate-Cantitatea minima :2.500 buc.; Cantitatea maxima :7.500 buc.Valoarea totala estimata fara TVA (numai in cifre): intre 1.093.260 si 3.799.760Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LEIValoarea minima: 1.093.260 lei iar valoarea maxima: 3.799.760 lei. Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 093, 260 si 3, 799, 760RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire durata contract conform prevederilor articol 6 aliniat 3 din HG numarul 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este obligatorie. Valoarea garantiei de participare este mentionata pentru fiecare lot in ANEXA B.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitati de constituire: a)virament bancar, in contul nr.RO66RNCB0165020174910023 BCR Petrosani b)instrument de garantare, emis conform legii de o societate bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata.( formular 1) c)fila CEC, confirmata de banca emitenta.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, operatorii economici pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare.Daca se prezinta o asociere de operatori economici, pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei. Daca un operator economic depune contestatie si CNSC o respinge ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului, potrivit prevederilor articolului 278^1 aliniatul 1 litera a din OUG nr. 34/2006, suma de 1 % din valoarea estimata pentru loturile nr.1, 2, 3si4.Prevederile acestui articol nu sunt aplicabile ptr lot nr. 5.Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor articol 88 din HG nr.925/2006. GBE reprezinta 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Perioada de valabilitate a GBE va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.Modul de constituire: a)instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societ de asigurari-in original(formular 15), b)in numerar, prin depunere la casieria CNH-SA, c)daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.90 al (3)din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011.GBE trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea Contractanta are obligatia de a elibera/restitui GBE confonform prevederilor art.92 al(1)din HG.925/2006.IMM?urile daca dovedesc ca indeplinesc cerintele legii 346/2004, depunand declaratiile conform anexei 1 sau 2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul GBE. Daca se prezinta o asociere de operatori economici, pentru a beneficia de reducere, fiecare trebuie sa faca dovada ca e IMM.NOTA-GBE=Garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 2. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul, declaratia 3.1. privind neancadrarea in situatiile de la art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 3.2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Director General ? Ing.Dragoi Nicolae2.Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian3.Director Economic ? Ec. Popescu Verginica4.Director Comercial ? Dr.Ing.Suciu Adrian5.Ing.Sef Productie Investitii ? Ing.Balea Cristian6.Sef serv. FCIT - ec. Palanceanu Carmen7.Sef Serv. A.P.M.D. ? Ing. Utu Victor8.Sef Serv. CUP ? Ing. Sienerth Valter Ion9.Sef Serv. L.C.J. ? Jr. Balint IleanaBugetul autoritatii contractante ? CNH SA, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, este aprobat prin H.G. nr. 99 / 2012, rectificat prin HG nr. 920/2012. (pentru aceasta achizitie este aprobat de Directorul general si Directorul economic mai sus mentionati)Vizat: Serv. L.C.Juridic din cadrul CNH SAIntocmit: Serv. Achizitii Publice Marketing Desfacere din cadrul CNH SAAutoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, de tertul sustinator, sau de subcontractanti - daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Se completeaza conform formular 4.5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie - se completeaza conform formular 5. Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), cele solicitate la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si cele solicitate la pct. III.2.4, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formular 6. Pentru persoane juridice si fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" , valabil la data de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilant contabil vizat de organele competente ( la data de 31.12.2011 sau 30.06.2012, dupa caz )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati.
2.Cerinta minima eliminatorie privind experienta similara pentru plasa de sarma Ø 4 mm.Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca ofertantul sa faca dovada livrarii in ultimii 3 ani a unei cantitati de produse cel putin egala cu cantitatea de produse pentru care a depus oferta.( 60 to./lot plasa sarma Ø 4 mm. ) .
3. Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate, insotite si de acordurile de subcontractare ? daca e cazul
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2012 10:00
Locul: Sediul CNH SA, loc. Petrosani, str. Timisoara, nr. 2, jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica sau retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de depunere a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventualele obiectiuni la proiectul de contract al documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Nu se accepta modificari ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul uni alte oferte, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei care este ofertant asociat. In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Se mentioneaza faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul legislatie, contencios, juridic al CNH SA
Adresa postala: Compania Nationala a Huilei SA , str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer