Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare plicuri cu antet necesare sistemului administratiei nationale a penitenciarelor


Anunt de participare numarul 137174/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ROMAN, Tel. +40 4570155, Email: [email protected], Fax: +40 4570155, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare plicuri cu antet necesare sistemului administratiei nationale a penitenciarelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante- str. Sabarului, nr.1, comuna Jilava
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 520, 403.23 si 578, 225.81RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: de regula un contract subsecvent pe luna
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va incheia un acord-cadru de furnizare plicuri cu antet, pe o perioada de 5 luni, cu un singur operator economic, in urma aplicarii procedurii de licitatie deschisa online, atribuind ulterior contracte subsecvente operatorului economic castigator pentru furnizarea produselor licitate in functie de solicitarile aparute in perioada de derulare a acordului?cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30199710-0 - Plicuri imprimate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru acordul cadru: plicuri cu antet 1/1: min 225.000 buc?max250.000 buc; plicuri cu antet 1/2: min 288.000 buc ? max 320.000 buc;
plicuri cu antet 1/4: min 360.000 buc ? max 400.000 buc; plicuri cu antet 1/8: min 270.000 buc ? max 300.000 buc.
Pentru un contract subsecvent:
plicuri cu antet 1/1: min 45.000 buc?max 50.000 buc;plicuri cu antet 1/2: min 54.000 buc ? max 70.000 buc;
plicuri cu antet 1/4: min 72.000 buc ? max 80.000 buc; plicuri cu antet 1/8: min 54.000 buc ?max 60.000 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 520, 403.23 si 578, 225.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei pentru participare: 5.780 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov (suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante din data deschiderii ofertelor).? depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractanteNota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si de asemenea, un cuantum din garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art. 278 1 din OUG 34/2006Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata Garantiei de buna exec va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecaruI contrct subsecvent;Modul de constituire a garantiei de buna exec: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societ de asigurari(formularul nr.18-scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca sau de o societate de asigurari;prin retineri succesive din sumele datorate, pt facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, cf H.G.1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pt ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: completare formular A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va depune on?line;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: ? completare formular B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va depune on line;prezentarea certificatelor prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Se vor depune on?line;Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta: completare formular C. Se va depune on -line.;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1: ? completare formular D.Se va depune on -line. Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Ilie Gabriel ? director
Mihai Cristina ? director adjunct
Gheorghe Luminita ? contabil sef
Andronache Raluca ? consilier juridic
Roman Carmen ?sef serviciu achizitii
Sterian Alina - ofiter specialist achizitii
Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original/copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
a. In cazul depunerii unei oferte cusubcontractanti fiecare subcontractant are obligatia de a depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.
b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune declaratiile privind neincadrare in art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Persoane juridice/fizice romane ? prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru, precum si faptulca ofertantul nu se afla instare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul- sindic.Se va depune on?line.
Persoane juridice/fizice straine? documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Se va depune on?line
Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?. In urma evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte Certificatul Constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita o fisa de informatii generale.
Solicitat ? Cerinta obligatorie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare autoritatea contractanta solicitadocumente din care sa reiasa livrarea produselor ofertate sau similare
Solicitat ? Cerinta obligatorie
- prezentarea cel putin a unui document ca de ex. unproces ?verbal de receptie, o recomandare (formular nr. 6), copie dupa un document constatator din partea unor beneficiari/clienti (cf. Art.97 ยน din HG. 925/2006)sau orice alt document relevant din care sarezulte livrarea produselor ofertate sau similare si care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari.
Se va depune on?line.
Pentru calificare autoritatea contractanta solicitalista principalelor livrariin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare , beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Solicitat ? Cerinta obligatorieSe va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produsul sau produse similare) in ultimii 3ani ? formularul nr. 7.
Se va depune on?line.
Pentru calificare autoritatea contractanta solicitao declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca e cazul).
Solicitat ? Cerinta obligatorieSe completeaza declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti? formularulE (dupa caz).
Se vadepune on?line.Documentele solicitatemai sus vorfi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii - certificare ISO ? management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc vor fi 2 sau mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Sabarului, nr.1, Localitatea: str. Sabarului, nr.1, Cod postal: 077120, Romania, Tel. +40 214570155, Email: [email protected], Fax: +40 214570165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer