Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PNEURI


Anunt de participare (utilitati) numarul 46089/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DECEMBRIE1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: PETRICEAN CORNELIU, Tel.0264-430918, Email: [email protected], Fax: 0264-430931, Adresa internet (URL): CLUJ-NAPOCA , B-DUL 21 DECEMBRIE 1989, NR.128-130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE PNEURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATUC CLUJ-NAPOCA, CF.Documentatiei de Atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pneuri pentru mijloacele de transport din dotarea RATUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111320-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lo1- 275/70 R22, 5 / 18 CITY-270 buc., lot2-335/80 R20-100 buc., lot3-305/70 R19, 5-140 buc., lot4-1100 R20-60 buc., lot5-1100R22, 5 -40 buc., lot6-1200 R20 / 18PR- 240 buc., lot7-1200R22, 5/ 18PR-60 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 858, 490RON
II.2.2) Optiuni
Da
pneurile sa fie in constructie "all-steel"(metal-metal)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 6% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse propii, achitarea facturilor emise pt.fiecare livrare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform HG 170 /12.02.2004 , art.6 , furnizorii de pneuri sunt obligati sa colecteze pneurile uzate in cantitate egala cu cea furnizata.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea -formular 12A, declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006-formular 12B, confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul General Consolidat pina la 31.12.2007, certificat constatator emis de ROficiul Registrului Comertului ( pt.pers.juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare), formularul AUTORIZARE din partea PRODUCATORULUI , garantia de participare cf.Documentatiei de Atribuire; formularele se gasesc in Documentatia de Atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-cifra medie de afaceri sa fie de cel putin: lot1-597000 lei, lot2-493000lei, lot3-435000 lei, lot4-128000 lei, lot5-78000 lei, lot6-678000 lei, lot7-161000 lei, formular informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
principalele livrari in ultimii 3 ani -formular 12D, prezentarea a cel putin 3 contracte de furnizare produse similare in valoare totala de : lot1-99000lei, lot2-82000lei, lot3-72000lei, lot4-21000lei, lot5-13000lei, lot6-113000lei, lot7-26000lei, formular experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii RATUC, B-dul 21 Decembrie 1989, nr.128-130 , la ridicarea Documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2008 10:00
Locul: Sediul RATUC , B-dul 21 Decembrie 1989 , nr.128-130
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor , prezentand imputernicire si document de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel CLUJ NAPOCA
Adresa postala: P-ta. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: CLUJ_NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0216 593865
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATUC CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 , nr.128-130, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264 430917, Email: [email protected], Fax: 0264 430931, Adresa internet (URL): www.ratuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2008 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer