Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare pneuri pentru sarcina mare D.S.Prahova


Anunt de participare numarul 140840/29.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Prin Directia Silvica Prahova, str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100146, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 0244594706, In atentia: Kissinger Ady, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pneuri pentru sarcina mare D.S.Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Subunitatile Directiei Silvice Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pneuri pentru sarcina mare (pentru camioane, masini agricole, masini forestiere si utilaje constructii)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34352000-9 - Pneuri pentru sarcina mare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile maxime ale acordului cadru: 216 buc. Cantitatile minime ale acordului cadru: 10 buc . Cantitatile maxime ale unui contract subsecvent: 108 buc. Cantitatile minime ale unui contract subsecvent: 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 416, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 8327 lei fara T.V.A. Modalitate de constituire : - numerar la caseria Directiei Silvice Prahova; - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original la Directia Silvica Prahova si in SEAP, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor ; -prin virament bancar in contul RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti. Perioada de valabilitate a ofertei va fi de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data aterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 2 zile. Cuantum 10% din valoarea contractelor subsecvente. Modalitati de constituire: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului - sau Numerar la caseria Directiei Silvice Prahova, - sau Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 (Formular 1). Cerinta 2- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Formular 2). Cerinta 3- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG 342006 (Formular 3). Persoanele cu functii de decizii si implicate in procedura de atribuire si persoane ce aproba fondurile : ing.Ciomag Dragos, ing.Sebastian Danielescu, ec.Elvira Radu, sing.Kissinger Ady, ing.Pavelescu Roxana, c.j. Udroiu Claudiu, c.j.Vintila Sorin. Cerinta 4- Se va prezenta o certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formular 4). Se va prezenta certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are in domeniul de activitate comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei. Prevederilecertificatului constatator vor fi reale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa si prezenta , ,Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani?, insotita de o recomandare din partea unui beneficiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale si clasate pe primul loc: in urma solicitarii de din partea comisiei de evaluare a ofertelor ofertantii vor depune in SEAP noi oferte financiare. Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP, iar in cazul instrumentelor de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se vor depune si in original la sediul Directiei Silvice Prahova, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Directiei Silvice Prahova
Adresa postala: str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Tel. +40 0244594706, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer