Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PONTON PLUTITOR COMPLEX


Anunt de participare (utilitati) numarul 100963/27.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Adresa postala:  Str. Portului nr.34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela David, Tel. 0236/460660/121, Email:  [email protected], Fax:  0236/460140, Adresa internet (URL):  http//apdm.galati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE PONTON PLUTITOR COMPLEX
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Dana 15-Port Comercial Galati
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul include si prestarea si executia PONTONULUI PLUTITOR COMPLEX
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34510000-5 - Nave (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include:
-prestarea
-executia
-furnizarea PONTONULUI PLUTITOR COMPLEX
Valoarea estimata fara TVA: 6, 195, 172RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de Participare-50000 lei/12113 euro(fara TVA)Garantia de buna executie-5% din pretul contractului(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile pentru executarea contractului vor fi efectuate functie de alocarea fondurilor de la bugetul de stat.Termenul de plata al facturilor - 60 zile de la inregistrarea facturii la Beneficiar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai ?cazul ?care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a ofertantului
-Certificat de atestare fiscala
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-Acord de asociere(daca este cazul)
-Copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului dupa Certificatul de ?registrare emis de Oficiul Registrului Comertului care contine codul unic de ?egistrare
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a instanta competenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de Informatii Generale
-Situatiile financiare aferente anilor 2007, 2008 2009 vizate inregistrate de organele competente
-Declaratie pe propria raspundere privind dovada capacitatii sale economice financiare de a sustine contractul din surse proprii/sau surse atrase.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie+Lista principalelor livrari de nave in ultimii 3 ani
-Minimum o recomandare
-Declaratie privind asigurarea personalului de specialitate pentru executia contractului
-Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului aplicabile ?timpul executiei contractului.
- Certificatdeatestare ISO 9001 :2008 privind sistemul de managament al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica sau echivalent;
- Certificat ISO 14001 privind sistemul de management al mediului sau echivalent.
- Certificat ISO 18001 al sanatatii si securitatii ocupationale (OHSAS) sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea Tehnica
45%
Descriere: Durata Exec-35% Dotare sist.econom.energie-10%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S34-049538 din 16.02.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Contractante-Str.Portului nr.34, Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare, experti cooptati , daca este cazul, si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta va fi depusa tinand cont de prestarea serviciului de proiectare, de executia si furnizarea PONTONULUI PLUTITOR COMPLEX.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  B-dul Stavropoleus nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cuirtea de Apel - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str Brailei nr.153, Localitatea:  galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236-460331, Fax:  0236-460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APDM SA GALATI-
Adresa postala:  Str.Portului nr. 34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Tel. 0236-460660, Fax:  0236-460140, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer