Licitatie Publica - FURNIZARE PORUMB BOABE PENTRU HRANA VANATULUI
Anunt de participare numarul 140851/29.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080191, Romania, Punct(e) de contact: Enescu Petrisor, Tel. +40 246218238, In atentia: Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 246218292, Adresa internet (URL): www.dsgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PORUMB BOABE PENTRU HRANA VANATULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: O.S. Bolintin, loc. Malu Spart, jud. Giurgiu;
O.S. Ghimpati, loc. Ghimpati, jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea cantitatii de 88500 kg. porumb boabe pentru hrana vanatului la O.S. Bolintin si O.S. Ghimpati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03211200-5 - Porumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
57500 kg. porumb boabe la O.S. Bolintin;
31000 Kg. porumb boabe la O.S. Ghimpati;
Valoarea estimata fara TVA: 106, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de: 1500 lei; Se poate constitui: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari; - ordin de plata confirmat de catre banca emitenta; Cont depunere: RO63BRDE190SV03187991900-BRD sucursala Giurgiu; Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 Anexa 1 - Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categorii intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere. Garantia de participare trebuie constituita pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor; In cazul in care garantia de participare nu este prezentata pana la data deschiderii ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita conform conditiilor de mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere; Valabilitatea garantiei de participare 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor; In cazul in care ofertantul inainteaza o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va proceda la retinerea unei parti din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 1;2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 2;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 - Formularul 3;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) - conflictul de interese - din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 4; Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Director General Adam Craciunescu, Director economic Gabriela Gatu; Persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii sunt: ec. Mecla Mihaiela, ec. Grigore Ioana, jurist Stanescu Florentin Marius, ing. Bicu Constantin, ing. Frumuselu Romeo, ing. Enescu Petrisor, ing. Tone Ovidiu;5. Declaratie privind calitatea de participant ? Formularul 5;6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului - copie stampilata si semnata "Conform cu originalul" In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: Curs mediu: 2009 - 4.2373 lei/eur; 2010 - 4.2099 lei/eur; 2011 - 4.2379 lei/eur;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista produselor livrate in ultimii trei ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4842/16.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Avand in vedere ca procedura de achizitie publica se desfasoara online, documentul care atesta constituirea garantiei de participare si ofertele vor fi depuse in SEAP, cu semnatura electronica, in conformitate cu prevederile art. 17 alin.3 din H.G. nr. 1660/2006, modificata si completata, coroborat cu art.61 alin.3 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act sau refuzul de a emite un act......;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Giurgiu - Compartiment Juridic
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080191, Romania, Tel. +40 246218238, Email: [email protected], Fax: +40 246218292, Adresa internet (URL): www.dsgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 16:55