Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare porumb stiuleti pentru vanat


Anunt de participare numarul 146631/17.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: DIRECTIA SILVICA HARGHITA str Marton Aron nr 78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regia Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare porumb stiuleti pentru vanat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: OS TulghesTulghes nr 188, OS Boresc Borsec str Toplitei nr 37
OS Toplita Toplita str Stefan Cel Mare nr 23
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare porumb stiuleti pentru vanat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03211200-5 - Porumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
45 tone
Valoarea estimata fara TVA: 63, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare si sa se posteze in SEAP ( scanata) pana la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor, deasemenea va trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catretoti operatorii economici.. Garantia departicipare: - 630 lei ? 1% din valoarea contractului; Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de ladata limita de depunere a ofertelor ofertelor.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR inaintecu 5 zilede data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara pentru participarela procedura emisa de o banca - printr-un instrument de garantie emis de o societate de asigurari - ordin de plata in contul autoritatiicontractante contul RO 38RZBR0000060000327472 deschis la Banca Raiffeisen M Ciuc, vizat de banca sau - Lichiditati depuse la caseriaautoritatii contractante, conform legilor in vigoare . Eliberarea garantiei de participare se va face conform H.G. 925/2006 art.88 alin (1)pentru ofertantul castigator, art.88, alin.(2) pentru ofertantii care nu au fost declarati castigatori. Operatorii economici avand obligativitateacompletarii formularului. Garantia se retine in cazurile ce se incadreaza in prevederile art.87 din HG 925/2006. Daxca este cazul se vaprezenta Declaratia privind incadrarea intreprinderii incategoria intreprinderi mici si mijlociu, intocmite confor Lege nr 346/14.07.2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere daca este cazul pentru constituirea a numai 50% din garantia departicipare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Directiei Silvice Harghita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii generale in care se vor inscrie toate datele de identificare ale operatorului economic( adresa sediu, CUI, nr. de inregistrare la Of.
Reg. Comertului, nr. de telefon, fax, e-mail, principala piata a afacerilor)2.Declaratie privind eligibilitatea- in care operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura in care operatorul economic
declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici., 3. Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 181- in care operatorul economic declara ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art 181 din OUG
nr. 34/2006.4 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.5 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta
a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare7 Certificat fiscal eliberat AFP din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza dataorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorin original copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalulCertificat fiscal eliberat de Comp. Imp Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia are sediul social , care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza dataorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in original copie legalizata sau copie lizibila
conform cu originalul8 Persoanele cu functii de conducere ing Catalin Mutica Director, Ec Virag Maria Director Ec, ing Abraham Istvan - sef birou presedintele
comisiei de licitatie , Miklos Stefan - inginer membru comisiei de licitatie Madar Klara- contabila membru comisiei de licitatie Rafain Ildiko
inginer- membru comisiei de licitatie Fancsali Gabor inginer membru comisiei de licitatie 1.Certificat constatator de la ORC , sau altele echivalente pentru persoane juridice/fizice romane, iar pentru cele straine orice forma de
inregistrare si autorizatia de functionare. in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea , , conform cu originalul conform art 5 alin
1 din Ord ANRMAP nr 509/2011 Solicitat pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale si comerciale a operatorul
economic; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original /copie legalizata2.Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica
sau juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatia privind situatia economica financiara cifra medie de afaceri
globala din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune cifra meie de afaceri globala peultimii trei ani curs mediuanual lei/valuta comunicat de BNR2010-4.2099 lei/alta valuta2011-4.2379 lei/alta valuta, 2012-4.3000 lei/alta valuta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Completarea formularelor declaratia privind lista principalelorproduse similare furnizate in ultimii 3 ani- ?Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani??, poate fi insotita de ??certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar??, prin care ofertantul sa confirme livrarea de produse similareobiectului contractului, prin cel putin un contract in valoare de :1.minim 63000 leiInformatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea autoritatii ofertante privind capacitate de indeplinire a contractuluiPentruo evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, de calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an2010-4.2099 lei/alta valuta2011-4.2379 lei/alta valuta, 2012-4.3000 lei/alta valuta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta preturi egale clasate pe primul loc : Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru departajarea ofertelor autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cel prevazute la art 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Directiei Silvice Harghita
Adresa postala: Str Marton Aron nr 78, ,Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2013 20:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer