Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare procalcitonina


Anunt de participare numarul 141157/18.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 0213172194, Email: [email protected], Fax: +40 0213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare procalcitonina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala ICF.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 420, 000 si 840, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se vor atribui trimestrial , valoarea estimata minima contract subsecvent 105.000, 00 RON si valoarea estimata maxima contract subsecvent 210.000, 00 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare procalcitonina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare procalcitonina
Valoarea estimata fara TVA: intre 420, 000 si 840, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :5000 ron ; Valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se constituie conform art. 86 - alin . 1, din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru IMM-uri , garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50 % . Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent conform art. 90 - HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National al Asigurarilor de Sanatate .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul este obligat sa completeze urmatoarea Declaratie?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Cerinta nr. 2
Declaratii privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va atasa Formularul (Declaratie privind eligibilitatea) completat
Cerinta nr. 3
Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conformart. 69^1
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va atasa Formularul (Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti) completat.
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.med.Mocanu Ioana OtiliaOFICIUL JURIDIC: Jr.Mihaela MeroiuSEF SERV.APROVIZIONARE: Ing.Sandu AndreeaSEF BIROU ACHIZITII: Ec.Parvulescuv Adrian
COMISIA DE EVALUARE
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile
Cerinta nr. 5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa stie conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Se va atasa Formularul (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (valabil la data depunerii ofertelor), din care sa rezulte:
a. denumirea operatorului economic si toate datele deidentificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 2
Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
Cerinta nr.3
Autorizatie/Aviz de functionare emisa/emis de Ministerul Sanatatii , conform Legii nr.176./2000
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia
economic-financiara
Fisa de informatii generale , cifra de afaceri pe ultimii trei ani conform art. 185 alin. 1, OUG 34 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care nu au avut activitate in anii 2011, 2010 sau 2009 , cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator. Ultimul bilant contabil vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari cu referinta la produse similare , efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Asigurarea calitatii produsului
Produsele trebuie sa poarte marcajul european de conformitate CE care se face pe baza declaratiei de conformitate a producatorului, conform Ordin Ministerului Sanatatii nr. 253/2010, autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei daca nu se specifica altfel in context.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii.
Mostre-prezentare o mostra cu titlu gratuit .Depunerea mostre-obligatorie
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele in vigoare sau echivalente:
a unui sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2013 12:00
Locul: Sediul Institutului Clinic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deschiderea documentelor pentru selectarea ofertelora) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: .2012, ora12 INSTITUTUL CLINIC FUNDENI Sos. Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, cod postal 022322, etajul 1 cladirea B, Sala de consiliu.b) Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor: 1)membrii comisiei de evaluare;2)reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;3)observatorii desemnati de catre U.C. V. A. P., daca este cazul;4)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta. c) La deschidere, Autoritatea contractanta solicita sa se prezinte in plic separat, marcat cu: numele si adresa autoritatii contractante, numele si adresa ofertantului, si: Documente pentru achizitia de Teste rapide pentru determinarea procalcitoninei1) pentru persoanele care participa la sedinta de deschidere din partea ofertantilor, imputernicire din partea persoanei autorizate sa reprezinte ofertantul la procedura (conform Formular ).2)copie dupa actul de identitate al persoanelor care participa la deschidere din partea ofertantilor3)dovada constituirii garantiei de participare, in original si copie.4) dovada ca ofertantul/ofertantii reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, pentru ofertantii care vor depune garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul nu transmite printr-unreprezentant plicul care contine documentele solicitate la sedinta de deschidere, coletul cu oferta va fi ambalat in mod asemanator coletelor transmise prin posta.Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 0213172194, Email: [email protected], Fax: +40 0213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer