Licitatie Publica - Furnizare produse - aparat de radiologie
Anunt de participare numarul 66687/18.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTI
Adresa postala: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110069, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Sima, Tel.0248-221154, 0248-218090, Email: [email protected], Fax: 0248-221154, 0248-218090, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse - aparat de radiologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din Pitesti, str. Negru Voda nr.47, judetul Arges.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse - aparat de radiologie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 689, 075.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 6890 lei (reprezentand 1% din valoarea estimata fara TVA a contractului.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din venituri proprii; plata: cu OP, prin contul RO36TREZ0465041XXX000337 deschis la Trezoreria Pitesti, in maxim 30 zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea.2.Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice. 3.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial din care sa reiasa obiectul de activitate legat de obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - conf. art.178/O.U.G. nr.34: se solicita aceasta fisa pentru a se putea evidentia urmatoarele date si informatii cu privire la operatorul economic: datele de identificare, obiectul de activitate pe domenii, birourile filialelor/sucursalelor locale, principala piata a afacerilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificatul de origine.
2. Declaratie de conformitate producator.
3.Avizul/autorizatia de functionare a ofertantuluipentru activitati de import, comercializare si depozitare
4.Autorizatia de securitatea radiologica pentru produs, emisa de CNCAN
5.Autorizatia de manipulare, emisa de CNCAN, a firmei care asigura service-ul in perioada de garantie si post- garantie pentru produsul ofertat. In cazul in care ofertantul nu asigura service-ul, se va anexa un angajamental reprezentantului legal al unitatii de service din care sa rezulte ca a luat la cunostinta de cerintele caietului de sarcini si ca va indeplinii integral cerintele acestuia privind instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului utilizator si asigurarea service-lui in perioada de garantie (inclusiv inlocuirea pieselor de schimb defecte) fara a solicita vreo plata de la posesorul aparaturii, indiferent de evolutia relatiilor sale contractuale cu furnizorul.
6. Documente din care sa reiasa ca firma asigura service cu personal instruit la producator (copie certificate instruire la producator pentru personalul service.)
7. Documentatia de prezentare in limba romana a produsului (document din care sa reiasa ca produsul corespunde specificatiei tehnice solicitate si prezentate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Pitesti, str. Negru Voda nr.47, judetul Arges.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant, cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str. Victoriei nr. 22, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248-624940, Email: [email protected], Fax: 0248-624940
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante- UNITATEA MILITARA 02497 PITESTI - Biroul Juridic
Adresa postala: str. Negru Voda, nr. 47, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110069, Romania, Tel.0248-218090, Email: [email protected], Fax: 0248-221154
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 07:05