Licitatie Publica - Furnizare produse - echipament de serviciu ( camasi, pantofi, ciorapi, sosete) DS Gorj
Anunt de participare numarul 140683/22.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: st, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: achizitii, Tel. +40 0253216510, In atentia: Safta Maria, Email: [email protected], Fax: +40 02531350
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: s, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: paza padurii, Tel. +40 0253216510, In atentia: Lucian Diaconescu, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: s, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210184, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma -Regia Nationala a Padurilor-Romsilva
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse - echipament de serviciu ( camasi, pantofi, ciorapi, sosete) DS Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia Prejba, str. Izlaz nr. 8, Tg. Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1200 camasi , 400 perechi pantofi de vara, 2000 perechi sosete si 2000 perechi ciorapi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18332000-5 - Camasi (Rev.2)
18317000-4-Sosete (Rev.2)
18813000-1-Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1200 camasi cu maneca scurta;400 perechi pantofi; 4000 perechi ciorasi
Valoarea estimata fara TVA: 29, 933EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da: 266 eura pentru lotul nr. 1; 220 euro pentru lotul nr. 2; 110 euro pentru lotul nr.3; perioada de valabilitate a garantiei este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor; forma de constituire: ordin de plata vizat de banca in contul : RO33 RZBR 0600 0215 9892, sau instrument de garantie emis de o societate de asigurare, sau de o societate bancara, sau numerar la casiria Directiei Silvice Gorj, str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu.Achizitorul poate retine 1% din garantia de participare cand apar situatii prevazute de art. 278^din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006; cuantumul acesteia este de 56% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale;
certificat de participarela licitatie cu oferta independenta;
declaratia privind calitatea de participant la procedura;
declaratia de eligibilitate;
declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;persoane cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Gorj: Ovidiu Cirstoc, Marioara Iftimie, Ion Ciolacu, Romica Draghescu, Safta Maria, Lucian Diaconescu.
Nota: in cazul in care in tara de origine sau alta tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau juridice, sau a unei societati profesionale care are competente in acest sens.Certificatul de atestarew fiscala din care sa reiese obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele..
Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizata, copie conform cu originalul. Certificatl Consatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul; informatiile din certificatul constatator sa fie reale si actualizate la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat p[e locul I , va prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri globala pe iultimii3 ani sa fie de cel putin60000 lei pentru lotul nr. 1; sa fie de cel putin 50000 lei pentru lotul nr. 2 ; sa fie de cel putin 25000 lei , pentru lotul nr. .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
mostra pentru fiecare produs ofertat
-Lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3ani.
certificare pentru calitate ISO 9001 valabile la data depunerii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9833/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2012 13:00
Locul: la sediul Directiei Silvice Gorj , str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3. Tg. Jiu, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal al ofertantului sau imputernicitul acestuia pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care procedura de atribuire este offline( cu sau fara faza finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Gorj
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru Petrescu nr, 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Tel. +40 0253216510, Fax: +40 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 08:32