Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse - motorina


Anunt de participare numarul 2306/14.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEA
Adresa postala: Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240168, Romania, Punct(e) de contact: Georgel Sava, Tel.0350407130; 0250734270, Email: [email protected], Fax: 0250 734758
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului - Valcea
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 28, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240168, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0250/734758, Fax: 0250/734270
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului - Valcea
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 28, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240168, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0250/734758, Fax: 0250/734270
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului - Valcea
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 28, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240168, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0250/734758, Fax: 0250/734270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse - motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco-depozite unitate beneficiara, situate in localitatile Bistrita-Costesti si Pausesti-Maglasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrare 110000 kg motorina, cu posibilitatea suplimentarii cantitatii cu maxim 45000 kg si a prelungirii duratei pana la 30.04.2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
110000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 372, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare in valoare totala de 7450- garantia de buna executie, in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, plata facandu-se in maxim 30 zile de la data receptiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44/ OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare privind situatia personala a operatorilor economici, care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma:
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie pe propria raspundere privind situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locala;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 30 iunie 2006;
cifra media de afaceri pe ultimii 3 ani (fisa informatii generale ofertant).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara(lista principalelor livrari in ultimii 3 ani)
- divada ca in ultimii 3 ani a derulat cel putin un contract similar
- autorizare pentru comercializare produsului din partea producatorului
- certificate sau documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor
- recomandari din partea altor beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii, pe baza de scrisoare de interes.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2007 12:00
Locul: Sediul D.G.A.S.P.C. Valcea, str. Tudor Vladimirescu, nr. 28, Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai firmelor ofertante (vor prezenta imputernicire).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.S.P.C. Valcea , Compartiment Juridic-Contencios
Adresa postala: str. tudor Vladimirescu, nr 28, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240168, Romania, Tel.0250/734758, Fax: 0250/734270
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2007 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer