Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PRODUSE - REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE.


Anunt de participare numarul 72722/25.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Copii Sf. Nicolae Barlad
Adresa postala: Epureanu 50, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731060, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA BOIDACHE, Tel.0235-418059, Email: [email protected], Fax: 0235416685, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE - REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL DE COPII "SF. NICOLAE" BARLAD
STR. EPUREANU NR. 50JUD. VASLUI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 500 si 282, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: NU SE CUNOSC
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Informatii privind acordul cadru : - cu un singur operator economic;
- fara reluarea competitiei;
- Acordul cadru va fi incheiat cu un singur operator economic pentru toate produsele. Astfel, acordul cadru va fi incheiat cu acel operator economic care s-a clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor si aplicarea criteriului de atribuire.- Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele solicitate, dar au obligativitate de a depune oferta pentru cantitatea maxima a produselor ofertate.
- Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei, in functie de disponibilitatile banesti ale autoritatii contractante.-Pretul fiecarui produs ofertat va ramane ferm pe toata perioada de derulare a acordului cadru. Contractele subsecvente ce vor fi incheiate ulterior acordurilor cadru si vor cuprinde preturile specificate in acordurile cadru, insa in cazul aparitiei unor imprejurari care lezeaza interesele comerciale legitime ale partilor, la incheierea contractelor subsecvente se va proceda la ajustarea pretului, dupa cum urmeaza :
- In cazul evolutiei cursului BNR leu/euro, in sensul cresterii sau micsorarii peste 5% fata de cursul valabil la data incheierii acordului cadru, partea interesata va trimite o solicitare de ajustare a pretului, inainte de incheierea unui contract subsecvent in care vor fi mentionate motivele ce justifica ajustarea
- Daca ajustarea este justificata prin evolutia in plus sau minus cu peste 5% a cursului BNR leu/euro la data transmiterii solicitarii partii interesate, fata de cursul zilei din data inscrisa in oferta la licitatie, se va aplica urmatoarea formula de calcul: Puaj. = Pu x k;undePuaj. = pret unitar ajustatPu = pret unitar la licitatiek = coeficient de evolutie a cursului BNR leu/euro- Pretul ajustat va ramane ferm pe intreaga durata a contractului subsecvent ce a facut obiectul ajustarii.
- O noua ajustare a pretului poate avea loc doar daca cursul BNR leu/euro, la data solicitarii partii interesate pentru urmatorul contract subsecvent, creste sau se micsoreaza cu peste 5% fata de cursul valabil la data precedentei solicitari de ajustare a pretului..
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 500 si 282, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL SPITALULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORDUL CADRU SE VA INCHEIA CU UN SINGUR OPERATOR ECONOMIC
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul A
*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul B
*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, in original sau copie legalizata.
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, in original, valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.
*Documente care dovedesc forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional CUI, in copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Fisa de informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul C;*Declaratie privind principalele livrari de produse similare Formularul D;
* Autorizatie de comercializare de la producator pentru Spitalul de Copii Sf. Nicolae Barlad in original;
* Aviz de functionare si anexa in care sa fie mentionat producatorul eliberat de MS valabil la data deschiderii ofertelor in copie semnata si stampilata;
* Certificatul de inregistrare a dispozitivului medical emis de MS si /sau declaratie de conformitate EC emisa de producator in copie;
* Descrieri, fise tehnice, a carei autenticitate sa poata fi demonstrata daca se solicita acest lucru.
* Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru fabricarea produselor certificat ISO 9001 si certificate ISO 15189- in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2009 11:00
Locul: SPITALUL DE COPII "SF. NICOLAE" BARLAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, prezentand obligatoriu imputernicirea scrisa si BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: b-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010872, Romania, Tel.021-3199565, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2009 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer