Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PRODUSE - REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
282.000 RON

Castigatorul Licitatiei: AMS 2000 TRADING IMPEX
Anunt de atribuire numarul 72722/27.04.2009
Informatii anunt de participare asociat 60321
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Copii Sf. Nicolae Barlad
Adresa postala: Epureanu 50, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731060, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA BOIDACHE, Tel.0235-418059, Email: [email protected], Fax: 0235416685, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE - REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL DE COPII "SF. NICOLAE" BARLAD
STR. EPUREANU NR. 50JUD. VASLUI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Informatii privind acordul cadru : - cu un singur operator economic;
- fara reluarea competitiei;
- Acordul cadru va fi incheiat cu un singur operator economic pentru toate produsele. Astfel, acordul cadru va fi incheiat cu acel operator economic care s-a clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor si aplicarea criteriului de atribuire.- Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele solicitate, dar au obligativitate de a depune oferta pentru cantitatea maxima a produselor ofertate.- Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei, in functie de disponibilitatile banesti ale autoritatii contractante.-Pretul fiecarui produs ofertat va ramane ferm pe toata perioada de derulare a acordului cadru. Contractele subsecvente ce vor fi incheiate ulterior acordurilor cadru si vor cuprinde preturile specificate in acordurile cadru, insa in cazul aparitiei unor imprejurari care lezeaza interesele comerciale legitime ale partilor, la incheierea contractelor subsecvente se va proceda la ajustarea pretului, dupa cum urmeaza : - In cazul evolutiei cursului BNR leu/euro, in sensul cresterii sau micsorarii peste 5% fata de cursul valabil la data incheierii acordului cadru, partea interesata va trimite o solicitare de ajustare a pretului, inainte de incheierea unui contract subsecvent in care vor fi mentionate motivele ce justifica ajustarea- Daca ajustarea este justificata prin evolutia in plus sau minus cu peste 5% a cursului BNR leu/euro la data transmiterii solicitarii partii interesate, fata de cursul zilei din data inscrisa in oferta la licitatie, se va aplica urmatoarea formula de calcul: Puaj. = Pu x k;undePuaj. = pret unitar ajustatPu = pret unitar la licitatiek = coeficient de evolutie a cursului BNR leu/euro- Pretul ajustat va ramane ferm pe intreaga durata a contractului subsecvent ce a facut obiectul ajustarii.- O noua ajustare a pretului poate avea loc doar daca cursul BNR leu/euro, la data solicitarii partii interesate pentru urmatorul contract subsecvent, creste sau se micsoreaza cu peste 5% fata de cursul valabil la data precedentei solicitari de ajustare a pretului..
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
282, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 16 Denumirea: ACORD CADRU DE FURNIZARER PRODUSE
V.1) Data atribuirii contractului 4/21/2009
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
AMS 2000 TRADING IMPEX
Adresa postala: STR. ION TUCULESCU, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 031614, Romania, Tel.021-3247050, Email: [email protected], Fax: 021-3247679, Adresa internet (URL): www.ams.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 282000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 220673.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: b-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010872, Romania, Tel.021-3199565, Email: [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2009 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer