Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Furnizare produse ? Dotare posturi salvamont pentru proiectul ?Realizarea sistemului integrat de salvare montana a judetului Gorj?


Anunt de participare numarul 135373/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Stricescu, Tel. +40 253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Furnizare produse ? Dotare posturi salvamont pentruproiectul ?Realizarea sistemului integrat de salvare montana a judetului Gorj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul beneficiarului sau sediile postutile salvamont dupa caz
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor se va face conform caietului de sarcini, respectiv:
? dotare cu echipament salvare, interventiesi altele cuspecific montan
? dotare cu aparatura medicala
? dotare cu echipamente informatice
? dotare cu mobilier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35100000-5 - Echipament de urgenta si de siguranta (Rev.2)
51300000-5-Servicii de instalare de echipament de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile de produse furnizate vor fi cele prevazute in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 327, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006LOT 1 ? Echipamente salvare, interven?ie ?i altele cu specific montan, -30.000 lei fara TVALOT 2 ? Aparatura medicala - 1.300 lei fara TVALOT 3 ? Echipamente informatica - 1.300 lei fara TVALOT 4 ? Mobilier- 1.600 lei fara TVAvalabilitatea garantiei minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057. Se va restitui conform prevederilor legale Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri structurale: Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Regional 2007-2013, in baza Contractului nr.1541 din 28.04.2011;
- Bugetul de stat;
- Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul)
2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta si de tertul sustinator)
3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.
4. ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator) anexa 4.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntCalinoiu Ion ? presedinte, Rabu Vasile-vicepresedinte, Stricescu Daniela - director, Bajmatara George Cosmin - director adjunct, Marcau Costel ?director, Giurgiulescu Claudia-director, Vladoescu Liliana ? sef serviciu, Achim Florinel? membru comisia de evaluare, Gauca Letitia ? membru comisia de evaluare, Semen Camelia ? membru comisia de evaluare, Mezdrea Bogdan ? membru comisia de evaluare, Isuf Leontin? membru comisia de evaluare, Cornoiu Sabin? membru comisia de evaluare, Dascalu Catalin - membru comisia de evaluare.
5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. . Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului .Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, trebuie sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afacerisi cifra medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate a operatorului economic(individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani sa aiba cel putin urmatoarele valori:
- pentru lot 1 ? 3.500.000 lei
- pentru lot 2 - 200.000
-pentru lot 3 ? 200.000 lei
- pentru lot 4 -300.000 lei
Prezentarea ultimului bilantcontabilinregistrat si vizat de organele competente
Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca are acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractelor pentru3 luni in suma de :
- lot 1 ? 1.400.000 lei
- lot 2 ? 62.000 lei
- lot 3-62.000 lei
- lot 4 ? 75.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
: Declaratie pe propria raspundere, insotita delista principalelor activitati de furnizare produse din ultimii 3 ani pentru fiecare lotin parte care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari, Pentru lotul 1 suma valorilor incluse in contractul/ contractele de furnizare prezentate de catre operatorul economic incheiate in ultimii 3 anisa fie deminim 2.500.000 lei fara TVA;
Pentru lotul 2 suma valorilor incluse in contractul/ contractele de furnizare prezentate de catre operatorul economic incheiate in ultimii 3 anisa fie deminim 120.000 lei fara TVA;
Pentru lotul 3 suma valorilor incluse in contractul/ contractele de furnizare prezentate de catre operatorul economic incheiate in ultimii 3 anisa fie deminim 120.000 lei fara TVA;Pentru lotul 4 suma valorilor incluse in contractul/ contractele de furnizare prezentate de catre operatorul economic incheiate in ultimii 3 anisa fie deminim 150.000 lei fara TVA;
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate
Informatii referitoare la Personal
Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Gorj, sala D str. Victoriei, nr 2-4, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana imputernicita de operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila ?i promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2. ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale ?i cre?terea calita?ii serviciilor turistice, in acest moment aflandu-se in implementare.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe ofertele sunt clasate pe primul loc avandpreturi egale se va solicita din nou alte ofere de pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.-10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Gorj, Consiliul Judetean Gorj, Directia Juridica, Administratie Publica Locala
Adresa postala: str. Victoriei, nr.2-4, Localitatea: Tg-Jiu, judetul Gorj, Cod postal: 210165, Romania, Tel. +40 253214006, Fax: +40 253212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer