Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare produse


Anunt de participare numarul 39565/21.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTIA SOCIALA
Adresa postala: STR. VASILE LASCAR NR. 87, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020505, Romania, Punct(e) de contact: MARIA MUGA, Tel.0212119420, Email: [email protected], Fax: 0212119420, Adresa internet (URL): in constructie, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STRADA VASILE LASCAR NR. 87, SECTOR 2 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare produse pentru echipamente de tehnica de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
32333200-8-Camere video (Rev.1)
33452100-4-Aparate de proiectie (Rev.1)
33453400-4-Ecrane pentru proiectii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SISTEME DE CALCUL CU MONITOR - 88 DE BUC, COMPUTER PERSONAL DE TIP NOTEBOOK CONFIGURATIA A - 20 DE BUC, CONFIGURATIA B - 100 DE BUC, CAMERE VIDEO - 51 DE BUC, MULTIFUNCTIONALE COLOR A 3 - 7 BUC, VIDEOPROIECTOR - 3 BUC, ECRAN PROIECTIE - 3 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 320, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE :5000 RON, SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU, ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
DESI NU ESTE OBLIGATORIU OPERATORII ECONOMICI SE POT ASOCIA CONFORM ART. 44 DIN O.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULARUL A, DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN ART. 181 - FORMULAR B, CERTIFICAT CONSTATATOR IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI PENTRU PERSOANELE JURIDICE/FIZICE STRAINE: DOCUMENET EDIFICATOARE CARE SA DOVEDEASCA O FORMA DE INREGISTRARE PROFESIONALA IN CONF. CU PREVEDERILE LEGALE DIN TARA IN CARE OFERTANTUL ESTE REZIDENT.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERI CONF. ART VI, ALIN. 2) LIT A) DIN CAIETUL DE SARCINI - SE VA COMPLETA FORMULARUL B1 DIN CAIETUL DE SARCINI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SOLICITAREA CERTIFICARILOR SAU ALTOR DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ABILITATE CARE SA ATESTE CONFORMITATEA PRODUSELOR, AUTORIZ. DE LIVRARE IN ORIG SAU COPIE LEGALIZATA (PENTRU COMERCIANTI) LISTA UNITATILOR DE SERVICE - AUTORIZATIE DE LIVRARE CONFORM FORMULARULUI B3 DIN CAIETUL DE SARCINI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
FLUCTUATIA CURSULUI EURO-LEU PRECUM SI DURATA RESTRANSA PANA LA INCHEIEREA ANULUI BUGETAR
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 999
NU E CAZUL
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 15:00
Locul: STRADA VASILE LASCRA NR. 87, SECTOR 2 BUCURESTI LA SEDIUL INSPECTIEI SOCIALE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300854, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTIA SOCIALA- COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STRADA VASILE LASCAR NR 87 SECTOR 2 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020493, Romania, Tel.021.211.94.20, Fax: 021.211.94.20, Adresa internet (URL): in constructie
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2007 00:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer