Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse agroalimentare


Anunt de participare numarul 86853/22.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02238 CHITILA
Adresa postala: STRADA CRINULUI NUMARUL 2, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: Chiciorea Maricel 0724284126, Tel.021.436.39.35, In atentia: compartimentului achizitii, Email: [email protected], Fax: 021.436.34.74, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse agroalimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul beneficiarului: Chitila, Str. Crinului Nr. 2, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 916, 618 si 3, 391, 830RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente: 17.11-31.12.2009; 01.01-30.06.2010; 01.07-31.12.2010; 01.01-31.03.2011. Contractul subsecvent cu valoarea estimata cea mai mica este de 44.881 lei fara TVA. Contractul subsecvent cu valoarea estimata cea mai mare este de 1.912.184 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Licitatia deschisa se va realiza offline cu faza de finalizare LE (1 runda de 1 zi pe 05.11.2009) si se va incheia printr-un acord-cadru cu primii 3 operatori economici declarati castigatori, in ordinea crescatoare a preturilor ofertate pe fiecare lot. Acordul-cadru prevede reluarea competitiei ce se va efectua inainte de incheierea fiecarui contract subsecvent, pentru criteriul "PRET", celelalte conditii ramanand nemodificate. Reluarea competitiei se va face printr-o invitatie de participare la reofertare ce va fi transmisa simultan catre toti operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, acestia urmand sa trimita noua oferta in plic sigilat la sediul autoritatii contractante.ATENTIE!Preturile la fiecare lot vor contine in mod obligatoriu 2 zecimale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse agroalimentare conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 916, 618 si 3, 391, 830RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea acestuia fara TVA, pentru fiecare contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se face cu ordin de plata in contul de trezorerie al operatorului economic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180din OUG 34/2006;* Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;* Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate productia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie publica.* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului (codul CAEN corespunzator); nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub stare de intedictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Informatii generale pe ultimii 3 ani.* bilantul contabil la data de 30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune si se obliga sa le angajeze operatorul economic pentru indeplinirea contractului.* Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.* Autorizatii pentru mijloacele de transport din punct de vedere igienico-sanitar, in functie de specificul produselor ofertate.* Autorizatia sanitar veterinara de functionare.Ofertantul va face dovada ca producatorul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 pentru comercializarea produselor ofertate. Ofertantii producatori trebuie sa faca dovada implementarii sistemului HACCP (Hazard Analisys and Critical Control Point) - standard 20001/2005, conform HG 925/2006 privind siguranta alimentelor. Pentru ofertantii care nu sunt si producatori este necesara prezentarea dovezii implementarii sistemului HACCP de catre producatorul ce le furnizeaza produsele respective. Se accepta documente emise de catre un organism acreditat ce atesta implementarea acestui standard, chiar daca nu a fost obtinut inca certificatul HACCP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia deschisa se va realiza offline cu faza de finalizare de LE (o runda de negociere de 1 zi) in SEAP, pe data de 05.11.2009.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2716
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Chitila, Str. Crinului nr. 2, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectiunea a VIII-a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei Nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213223564, Fax: 0213221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL APARARII NATIONALE - UNITATEA MILITARA 02238 CHITILA
Adresa postala: Str. Crinului nr. 2, judetul ilfov, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Tel.0214363935, Email: [email protected], Fax: 0214363474
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2009 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer