Licitatie Publica - Furnizare produse agrochimice insecticide, fungicide, ierbicide, nade feromonale HR
Anunt de participare numarul 142353/05.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: prin DIRECTIA SILVICA HARGHITA, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: SEAP, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: SEAP, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regia Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse agrochimice insecticide, fungicide, ierbicide, nade feromonale HR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DirectiaSilvica Harghita, str. Marton Aron nr. 78, M-Ciuc, jud. Harghita Cod 530211
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse agrochimice insecticide, fungicide, ierbicide, nade feromonale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24450000-3 - Produse agrochimice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr 1: Folpet 80% 16, 5 kg, Glifosat din sare de izopropilamina 360g/L -15 litri, Fostiazat 10%- 57 kg, Acetamiprid 20%- 27 kg, Tiofanat metil 500 g/L -2, 5 litriLot nr.2: Panou adeziv insecte PE30/40 cm - 376 buc, Nade feromonale depistare insecte -Cis 7.8 epoxi- 2metil-octadecan+cis7.8epoxi-octadecan+2-metil-7-z-octadecan -1166 buc, Nade feromonale depistare-combatere gandaci-4.7% cis- verbenol+0, 5 % ipsdienol+94, 8%metilbutanol ? 511 buc, Clei omizi ? 64 kg, Curse ipide tip bariera- 105 buc
Valoarea estimata fara TVA: 40, 490.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa faca dovada constituiriigarantiei de participare si sa sepostezein SEAP ( scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, deasemeneava trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti operatorii economici.La data deschiderii ofertelor suma constituita ca si garantie de participare trebuie sa fieconstituita. Garantia de participare: Lot nr.1 - 209 lei: Lot nr.2 - 196 lei ? 1% din valoarea contractului; Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor ofertelor.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta se va face la data depunerii ofertelor incepand cu data publicarii anuntuluide participare.Forma de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara pentru participarela procedura emisa de o banca - printr-un instrument de garantie emis de o societate de asigurari - ordin de plata in contul autoritatii contractante contul RO 38RZBR0000060000327472 deschis la Banca Raiffeisen M Ciuc, vizat de banca sau - Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante, conform legilor in vigoare.Eliberarea garantiei de participare se va face conform H.G. 925/2006 art.88 alin (1) pentru ofertantul castigator, art.88, alin.(2)pentru ofertantii care nu au fost declarati castigatori. Operatorii economici avand obligativitatea completarii formularului. Garantia se retine incazurile ce se incadreaza in prevederile art.87 din HG 925/2006. Daxca este cazul se va prezenta Declaratia privind incadrarea intreprinderiiincategoria intreprinderi mici si mijlociu, intocmite confor Lege nr 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor micisi mijlocii, la vedere daca este cazul pentru constituirea a numai 50% din garantia departicipare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Directiei Silvice Harghita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale in care se vor inscrie toate datele de identificare ale operatorului economic( adresa sediu, CUI, nr. de inregistrare la Of.
Reg. Comertului, nr. de telefon, fax, e-mail, principala piata a afacerilor)2.Declaratie privind eligibilitatea- in care operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura in care operatorul economic
declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici., 3. Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 181- in care operatorul economic declara ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art 181 din OUG
nr. 34/2006.4. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta
a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare6 Persoanele cu functii de conducere ing Catalin Mutica Director, Ec Virag Maria Director Ec, ing Abraham Istvan presedintele comisiei de licitatie , Miklos Stefan membru comisiei de licitatie Madar Klara membru comisiei de licitatie Rafain Ildiko membru comisiei de licitatie Fancsali Gabor membru comisiei de licitatie 1.Certificat constatator de la ORC, sau altele echivalente pentru persoane juridice/fizice romane, iar pentru cele straine orice forma de
inregistrare si autorizatia de functionare.Solicitat pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale si comerciale a
operatorul economic;2.Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de calitate pentru produsele oferite
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea certificatelor de calitate in copie inscriptionata, ,Conform cu originalul semnata si stampilata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta pret egal; departajarea ofertelor cu acelasi pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante, la care operatori economici vor transmite raspunsul lor, online inSEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cel prevazute la art 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Directiei Silvice Harghita
Adresa postala: Str Marton Aron nr 78, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 14:19