Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE


Anunt de participare numarul 108338/23.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA TURDA
Adresa postala:  str.dacia, nr. 1, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401149, Romania, Punct(e) de contact:  levente miko, Tel. 0264317137, Email:  [email protected], Fax:  0264317136, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cantina de ajutor social, Turda, str. Mihai Eminescu, nr.1, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE PT CANTINA DE AJUTOR SOCIAL TURDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 111, 361EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are obligatia de a constitui garantia de participare in cuantum de: Lotul nr1=400lei;Lotul nr2=1500lei;Lotul nr3=600lei;Lotul nr4=750lei;Lotul nr5=740lei;Lotul nr6=80lei;Lotul nr7=700lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf.fisei de date.IV.1) Situatia personala a candidatului /ofertantului: Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere completata in conf.cu FormularulA;Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180-Solicitat-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 completata in conformitate cu Formularul2B.Declaratia va fi insotita de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat(pentru persoane fizice si juridice), inclusivcele locale(pentru persoane juridice): DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.IV.2)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului/Certificat de producator;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf. cu prev.legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.(Toate certificatele se vor prezenta in orig.sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competentela data de 30.06.2010(conform documentatiei de atribuire/fisa de date)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire/fisa de date
? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; (Formular nr. C1)
Orice declarttie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.? In cazul in care ofertantii au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in anul 2009, este obligatorie prezentarea recomandarilor.Se vor lua in considerare doar recomandarile cu calificativul foarte bine si bine.
- Autorizatia sanitara de functionare- Certificat de conformitate produs
Completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul.Autorizare pentru livrarea produselor-Formularul B 3 completat de catre producator.Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna ? (Formularul F)
Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare solicitate la punctele IV.1 si IV.2 din documentatia de atribuire(prezentate la sectiunea III.2.1 din prezentul anunt de participare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 11:00
Locul: Cantina de ajutor social Turda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei, persoanele imputernicite ale operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala:  STR. STEFAN CEL MARE, NR1, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  485360, Romania, Tel. 0264591480, Email:  [email protected], Fax:  0264592322, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA
Adresa postala:  STR.Dacia, NR. 1, Localitatea:  turda, Cod postal:  401149, Romania, Tel. 0264317137, Email:  [email protected], Fax:  0264317137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer