Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare produse alimentare


Anunt de participare numarul 118087/29.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala pentru Persoane Adulte cu Handicap Urlati
Adresa postala:  str. Orzoaia de Jos, nr. 52, Localitatea:  Urlati, Cod postal:  106300, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Teodorescu, Tel. 0244-271558, Email:  [email protected], Fax:  0244-271558, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: urlati str. orzoaia de jos nr. 52, jud. prahova, cod postal 106300
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de produse alimentare pentru persoanele asistate din cadrul centrului, pentru perioada mai-decembrie 2011 , sau incepand cu data de 01. 04.2011 (zz/ll/aaaa/)si pana la data de 31.12.2011, cu posibilitate de prelungire in conditiile prevazute de art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
15000000-8-Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse alimentare conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 230106.80RON
Valoarea estimata fara TVA: 230, 106.8RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentarea cantitatilor conditionata de existenta resurselor financiare , conform art. 6 din HG925
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
245 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare = 2% din valoarea fara TVA a fiecarui lot.2.Garantie de buna executie= 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Buget de stat. Plata: prin OP in contul furnizorului deschis la Trezorerie intermen de 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice. Contractul va fi prezentat achizitorului inainte de semnareacontractului atribuit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si
la bugetul local;Certificat de inregistrare firma;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul de
care apartine operatorul;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v.
profesional, in conformitate cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2010, vizat si inregistrat de organismele competente.
Balanta contabila la 31 ianuarie 2011 sau extrase de bilant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Documente privind detinerea de mijloace de transport autorizate necesare livrarii
produselor;Declaratie privind lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani;Fisa/fise de informatii privind experienta similara;Licenta de fabricatie pentru producator;
Informatii privind subcontractantii daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Trimestrul I 2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Cuantumul garantiei pentru participare: cf. valorii inscrise pt.fiecare lot 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare= 90 zile 3.Modul de constituire a garantiei de participare: Moneda=RON 4.Format: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr. 2A sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui OP sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. 5.IMM-urile beneficiaza, conform Legii nr. 346/2004, de reducerea cu 50% a garantiei de participare. 6.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, ,Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a rezultatului aplicarii procedurii conform art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala pentru Persoane Adulte cu
Adresa postala:  urlati str.orzoaia de jos nr.52 jud.prahova, Localitatea:  urlati, Cod postal:  106300, Romania, Tel. 0244-271558, Email:  [email protected], Fax:  0244-271558
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer