Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse alimentare


Anunt de participare numarul 133399/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CODLEA
Adresa postala: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Localitatea: Codlea, Cod postal: 505100, Romania, Punct(e) de contact: Ana Simona Mihalache/Mariana Maierean, Tel. +40 268251936, Email: [email protected], Fax: +40 268251753, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Codlea, Str. Garii, nr.12, localitate Codlea, jud. Brasov, cod postal 505100
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: 824, 797RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar in functie de alocatiile bugetare disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- se va incheia un acord cadru pentru furnizare produse alimentare conform caietului de sarcini.
- contractele subsecvente se vor incheia lunar, prin reluarea competiei cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot.1. PIPER - 30 KG
LOT 2 BOIA DE ARDEI - 30 KG
LOT 3 FOI DE DAFIN - 35 KG
LOT 4 AMELIORATORI - 2800 KG
LOT 5 BISCUITI - 7500 KG
LOT 6 BRANZA TELEMEA DE VACA - 6400 KG
LOT 7 CARNE PASARE - 1800 KG
LOT 8 CEAPA - 10000 KGLOT 9 CEAI DIN PLANTE - 270 KG
LOT 10 DROJDIE - 10 KG
LOT 11 FAINA ALBA - 3300 KG
LOT 12 FRUCTE PROASPETE(MERE) - 6000 KG
LOT 13 FASOLE BOABE - 17000 KG
LOT 14 GRIS - 600 KG
LOT 15 LAPTE PRAF - 950 KG
LOT 16 MARGARINA - 4100 KG
LOT 17 MARMELADA - 8500 KG
LOT 18 HREAN - 500 KG
LOT 19 OUA - 60000 BUC
LOT 20 OTET ALIMENTAR - 350 L
LOT 21 OREZ - 5500 KG
LOT 22 SALAM DE VARA- 5600 KG
LOT 23 PASTA DE TOMATE - 8000 KG
LOT 24 PASTE FAINOASE - 8500 KGLOT 25 MORCOV - 6000 KG
LOT 26 SARE COMESTIBILA - 9500 KG
LOT 27 TARATE PENTRU BORS - 1500 KG
LOT 28 ULEI - 5060 LLOT 29 USTUROI - 900 KG
LOT 30 VARZA PROASPATA - 40000 KG
LOT 31 ZAHAR - 7000 KG
LOT 32 CARTOFI VARA - 40000 KG
LOT 33 PAINE SEMIALBA - 170000 KG
Valoarea estimata fara TVA: 824, 797RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea totala estimata pe fiecare lot in parte( CONFORM ANEXA B PRIVIND LOTURILE)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare : - prin virament bancar- RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA Codlea.- orice instrum. bancar de garantare emis de o soc.bancara ori soc.de asigurari, in original, cu respect.prev.art.86(1)(2)(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei, cf.prev.Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexele 1/2 dinOUG 27/2006, completate)urmand a fi anexate dovezii garantiei de participare.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic ofertant, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza dovezii garantiei de participare.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. 5% din valoarea contractelor subsecvente.- modul de constituire a garantiei de buna executie: (1) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care devine anexa la contract.(2) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont pe numele si la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de spervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt prevazute in art 69 lit a ( persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unui dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
1.Director ? Florin Cristian Chis
2.Ofiter achizitii -Mihalache Simona, Mariana Maierean
3.Sef Serviciu Logistica ? Darius Durna
4.Director economico-administrativ ? Marian Dumitrache
5.Viza C.F.P.P ? Sava Valentina
6.lucratori in cadrul compartimentului logistica: Ghinea Monica, Ardeleanu Florin, Stiopan Valentin, Oroian Ioan, este exclus din procedura de atribuire.Cerinta obligatorie - Declaratie privind eligibilitatea ( formular A)
cerinta obligatorie- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 ( formular B)Cerinta obligatorie:
1.Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor locale( in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
2. Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor catre stat(in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
3.Informatii generale, conform forumular B2
4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prev. Art. 69/1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta obligatorie- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta.
!!!. Cnf. prevederilor OUG 34/2006 si a art 19 si art 20 din lg 279/2011, ofertantul/candidatul participant la procedura nu poate beneficia de sustinerea necesara in demostrarea capacitatilor financiare, tehnice si profesionale din partea unuia dintre lucratorii din cadrul institutiei( persoane care detin functii de decizie in cadrul institutiei si implicit in procesul de desfasurare al procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitii publice - persoanele mai sus mentionate). 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
2. Pentru persoane fizice romane: - certificat de producator
3. Autorizatia sanitar-veterinara de functionare ? prevazuta de Ordinul ANSVSA nr.16/16.03.20104. Persoanele fizice/ juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
- ultimul bilant contabil vizat si inregsitrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura etapa de licitatia electronica ca etapa finala aproceduri de atribuire. Durata rundei este de 1 zi.Elementele care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare : pretul unitar exprimat in lei/kg fara TVA.Pasul de licitare :2 %.In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
K15974/13.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2012 10:30
Locul: Penitenciarul Codlea, str. Garii, nr.12, localitate Codlea, jud Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Codlea, compartimentul achizitii
Adresa postala: Str. Garii, nr.12, Localitatea: Codlea, Cod postal: 505100, Romania, Tel. +40 0268251936, Email: [email protected], Fax: +40 0268251753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer