Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE


Anunt de participare numarul 76425/30.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: - Locatia nr. 1 - Adapost pt. persoane aflate in dificultate, str. Dunarii, nr. 280, sef serviciu NICULA Valentina;
- Locatia nr. 2 - Cantina de ajutor social, str. Mihaita Filipescu, nr. 15, sef serviciu CALIN Ion;
- Locatia nr. 3 - Administratia Domeniului Public - Statia de asfalt, str. Libertatii, nr. 458, sef serviciu JUSCA Mihai
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 849, 378RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cca. 4 contracte subsecvente, functie de rectificarile bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE necesare Adapostului pt. persoane aflate in dificultate, Cantinei de ajutor social si ADP -Statia de asfalt- conform Loturilor/Tabelelor centralizatoare nr. 1, 2, 3 anexate Caietului de sarcini ptr. fiecare in parte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertele se vor face pentru fiecare lot conform Caietului de sarcini Specificatiile tehnice din Loturile/Tabelele centralizatoare nr.1, 2, 3.
Valoarea estimata fara TVA: 849, 378RON
II.2.2) Optiuni
Da
cresterea/diminuarea cantitatii de produse conform rectificarilor bugetare
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 12 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
total gar.part = 8.500 lei Lot 1/Tabel 1=1270 lei;Lot2/Tabel 2=6440 lei;Lot 3/Tabel 3=790 lei;Gar.buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent atribuit, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati legali/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prev. art.180, 181 din O.U.G. 34/2006 sau certificat echivalent; Certificate de atestare fiscala pt.plata taxelor(locale/stat;
Informatii generale despre ofertant;Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului; Act constitutiv-Statutul societatii-in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului; Autorizatie de functionare/altele echivalente; Sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri medie anuala in domeniul prezentului contract, pe ultimii 3 ani (2006;2007;2008)care trebuie sa fie de cel putin3 ori mai mare decat valoarea estimata a produselor din fiecare din tabele ofertate;
- Bilantul contabil intocmit pentru ex.financiare 2007-2008 si Balanta contabila ptr.trim.I/2009, vizate si inregistrate de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse alimentare in ultimii 3 ani, continand valori, perioada, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;
Experienta similara;Cel putin 3 scrisori de recomandare/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta/client privat;Autorizare din partea producatorului;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului de achizitii;Declaratie pe proprie raspundere privind asimilarea obligativitatii respectarii prevederilor care reglementeaza producerea, ambalarea, depozitarea, transportul si comercializarea alimentelor; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari;Autorizare sanitar veterinara pentru comercializare produse de origine non animala si autorizare sanitar veterinara pentru comercializare produse de origine animala; Daca ofertantul este producator se depune: licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei; Autorizare sanitarveterinara, pentru mijloacele de transport; Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari; Se pot prezenta: pliante/fotografii/fise tehnice/
cataloage sau alte matariale de tip promo ale produselor comercializate(facultativ); Se admit subcontractanti;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: se precizeaza standardul/norma tehnica in raport cu produsul ofertat, standarde de calitate si conformitate. Documente care sa ateste certificarea sistemului calitatii conform standardelor: HACCP/ISO 22000 (sistem de management pt. sigutranta alimentului) sau echivalent al acestuia, pentru producator; Documente care sa ateste certificarea sistemului calitatii conform standardelor: SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, pentru furnizorul care livreaza produsele solicitate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
2 runde succesive;elementul repetitiv = pretul;se pune la dispozitie: pozitie clasament;nr. part.;preturi noi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8404/apr.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 13:00
Locul: SALA DE CONSILIU A PRIMARIEI/CONSILIULUI LOCAL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatie este accesibila in SEAP www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 /3104642, Email: [email protected], Fax: 021 /3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: B-dul Splaiul Independentei, nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PRIMARIE
Adresa postala: str. Dunarii, nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247 317732, Email: [email protected], Fax: 03457317728, Adresa internet (URL): www.alexandria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer