Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 2100cni | 2103 | 21101 | 2115 | 212.759.795 lei | 2124 | 21359 | 2174 | 2176 | 2176 deseuri +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse alimentare


Anunt de participare numarul 59269/21.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: Str. Antiaeriana nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051011, Romania, Punct(e) de contact: SATNOIANU MARCEL, Tel.021/4210811 int 122, Email: [email protected], Fax: 021/4210822
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul unitatii contractante, UM 02210, Str. Antiaeriana nr.12, sect. 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de achizitie publica avand ca obiect: - achizitionarea de produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
. Cantitatea de produse care urmeaza a fi livrata: boia de ardei 5 kg, foi de dafin 3 kg, mustar 85 kg, otet de vin 58 kg, piper 3 kg, sare comestibila 341 kg, amelioratori pentru preparate culinare -170 kg, ceai 54 kg, drojdie de bere 17 kg;branza telemea 512 kg, branza topita 512 kg, branza proaspata de vaci 256 kg, unt proaspat 341 kg, smantana 170 kg, lapte proaspat de vaca 3.928 l, cascaval 359 kg;lamai 256 kg, fructe proaspete (pere, prune, mere) 2.025 kg, cartofi 5296 kg, ceapa 512 kg, fasole uscata boabe 682 kg, fasole batuta instant 170 kg, usturoi 17 kg, varza murata 285 kg, varza proaspata 1.080 kg, rosii 1.305 kg, castraveti 1.305 kg, ardei gras 1.305 kg, radacinoase albe 135 kg, muraturi 178 kg, morcovi 405 kg, faina de grau alba 512 kg, orez 256 kg, tarate de grau 86 kg, zahar 786 kg, cacao pudra 51 kg, paste fainoase 256 kg, biscuiti 170 kg; gris 18 kg, carne de porc 3.412 kg, carne de pasare 1.194 kg, zarzavat pentru ciorbe 104 kg, rosii in bulion 156 kg, mazare boabe 208 kg, fasole verde pastai 260 kg, conserve peste in ulei 190 kg, ghiveci in bulion 312 kg, miere de albine 170 kg, gem 256 kg, pasta de rosii 256 kg, piure de cartofi instant 188 kg; compot 196 kg,
masline 170 kg, ulei comestibil 600 kg, salam de vara 313 kg, carnati trandafir 313kg, sunca presata 256 kg, pateu de ficat 256 kg, cabanos 313 kg, paine 11.942 kg, apa minerala 37.330 l,
oua 17.060 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 301.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 02.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de partic. la proced. 200 lei;garantie pentru buna executie a contractului: Scrisoare de garantie bancararepr. 5% din val. fara TVA a contrac.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia produselor va fi finantata de la bugetul de stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: conform prevederilor O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. 34/2006 (model Formularul nr. 1 din Fisa de date);
b) declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (model Formularul nr.2 din Fisa de date);
c) fisa de informatii generale Formularul nr.3;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele livrari de produse similare, in ultimii 3 ani Formularul nr.4;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer