Licitatie Publica - Furnizare produse alimentare
Anunt de participare numarul 5023/13.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Adresa postala: Galati, str.Alexandru Ioan Cuza, nr.72, Localitatea: Galati, Cod postal: 800216, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Stan, Tel.0236/417725, 0236/311086, 0236/311087, In atentia: d-nei Stan Mirela, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236/417725, 0236/479476, Adresa internet (URL): dgaspc.srv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele de Plasament, Case de tip Familial si Scoli Speciale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01000000-7 - Produse agricole, horticole, de vanatoare si produse conexe (Rev.1)
15000000-8-Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile achizitionate vor fi conform caiet de sarcini Anexa 1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 109, 824USD
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile achizitionate se pot majora sau diminua conform Fisei de date a achizitiei II 2.2
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 11000 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea documentelor de la autoritatile competente( Primarie si Ministerul Finantelor Publice)
Cerinta obligatorie: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/Alte echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita informatii cu privire la rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani(bilant contabil)
Cerinta obligatorie: cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(bilant contabil)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani solicitata: 3329472 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita informatii cu privire la lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
In cazul in care exista subcontractanti se solicita declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara solicitata: 1109824 lei prin prezentarea copiilor de pe unul sau mai multe contracte cumulate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 100
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.dosar registratura: 4605/RI/06.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul RO 66 TREZ 30624680220XXXXX, numerar la casieria unitatii, bilet la ordin vizat de banca emitenta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
13.04.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2007 12:00
Locul: Sediul D.G.A.S.P.C.Galati, str. Alexandru Ioan Cuza, nr.72
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii si /sau persoanele imputernicite din partea operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/311809, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Alexandru Ioan Cuza, nr.72, Galati, Localitatea: Galati, Cod postal: 800216, Romania, Tel.0236/417725, Adresa internet (URL): www.dgaspc.srv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2007 14:44