Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse alimentare(pui congelati, zahar, faina, ulei, orez)


Anunt de participare numarul 297/22.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Centrul pentru Informare Cetateni
Adresa postala: str. Ecaterina Varga nr. 25-27, Localitatea: Constata, Cod postal: 900657, Romania, Punct(e) de contact: biroul nr. 6, Tel.0241/708160, In atentia: Directia Tehnic Achizitii
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrul pentru Informare Cetateni
Adresa postala: str. Ecaterina Varga nr. 25-27, Localitatea: Constata, Cod postal: 900657, Romania, Punct(e) de contact: biroul nr. 6, Tel.0241/708160, In atentia: Directia Tehnic Achizitii
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centrul pentru Informare Cetateni
Adresa postala: str. Ecaterina Varga nr. 25-27, Localitatea: Constata, Cod postal: 900657, Romania, Punct(e) de contact: biroul nr. 6, Tel.0241/708160, In atentia: Directia Tehnic Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse alimentare(pui congelati, zahar, faina, ulei, orez)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de produse alimentare (pui congelati, zahar, faina, ulei, orez) se va face defalcat pe loturi astfel: lot1 pui;lot 2 ulei de gatit;lot 3 zahar alb;lot 4 faina de panificatie;lot 5 orez cu bob lung
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.1)
15411200-4-Ulei pentru gatit (Rev.1)
15612120-8-Faina de panificatie (Rev.1)
15614100-6-Orez cu bob lung (Rev.1)
15831200-4-Zahar alb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 pui congelati: 450000 kg
lot 2 ulei de gatit: 250000 litri
lot 3 zahar alb: 250000 kg
lot 4 faina: 250000 kg
lot 5 orez: 250000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 4, 255, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare lot 1:33280 leilot 2:10000 leilot 3:11200 leilot 4:5200 leilot 5:8400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
certificat DFP-Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea de plata a datoriilor catre bugetul de stat
certificat emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte venituri ale Bugetului Local de plata a datoriilor catre bugetul local
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
certificat de Inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe ultimul an fiscal incheiat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani conform formular C1.Livrarile de produse se confirma prin certicate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul beneficiar.In cazul cand beneficiarul este persoana fizica, demonstarea livrarilor de produse se va realiza printr-o declaratie a ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia de atribuire se obtine in urma unei solicitari scrise. Contravaloarea se achita numerar la casieria autoritatii contactante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2007 13:00
Locul: Primaria municipiului Constanta, bd. Tomis nr. 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de UCVAP, precum si reprezentatntii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentele de calificare vor fi prezentate pentru fiecare lot in parte in original sau copii legalizate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golesu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria municipiului Constanta, Directia Administratie Publica Locala - Serviciul Juridic
Adresa postala: bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/708115, Fax: 0241/708195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala - Serviciul Juridic
Adresa postala: bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/708115, Fax: 0241/708195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2007 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer