Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse aparat de radiologie


Anunt de participare numarul 109420/13.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTI
Adresa postala:  Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110069, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Sima, Tel. 0248-221154, 0248-218090, Email:  [email protected], Fax:  0248-221154, 0248-218090, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse aparat de radiologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante - Pitesti, str Negru Voda, nr.47, jud Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse-aparat de radiologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire atasate
Valoarea estimata fara TVA: 665, 322.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 13.300 lei.Garantia de buna executie este de 5% di valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.Plata prin contul RO 36TREZ0465041XXX000337 deschis la Trezoreria Pitesti, In maxim 30 de zile de la emiterea facturii, prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conf art 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu 2.a) pentru candidatii din tara - certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, care sa ateste plata datoriilor la bugetul general consolidat.
b) pentru candidatii din alta tara: formulare tip eliberate de autoritati competente din tara in care candidatul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 2, litera a, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
1.a) pentru candidatii din tara : Certificat constatator emis deOficiul Registrului Comertului teritorial din care sa reiasa obiectul de activitate legat de obiectul contractului.
b) pentru candidatii din alta tara: documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare sau ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc situatia economica si financiara:
1. Fisa de informatii generale .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala:
1.Certificatul de origine al produsului Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate..
2. Declaratie de conformitate producator.
3.Avizul/autorizatia de functionare a ofertantuluipentru activitati de import, comercializare si depozitare si reparare, verificere, intretnere dispozitive medicale radiologie.
4.Autorizatia de securitatea radiologica pentru produs, emisa de CNCAN
5.Autorizatia de manipulare, emisa de CNCAN, a firmei care asigura service-ul in perioada de garantie si post- garantie pentru produsul ofertat. In cazul in care ofertantul nu asigura service-ul, se va anexa un angajamental reprezentantului legal al unitatii de service din care sa rezulte ca a luat la cunostinta de cerintele caietului de sarcini si ca va indeplinii integral cerintele acestuia privind instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului utilizator si asigurarea service-lui in perioada de garantie (inclusiv inlocuirea pieselor de schimb defecte) fara a solicita vreo plata de la posesorul aparaturii, indiferent de evolutia relatiilor sale contractuale cu furnizorul.
6. Documente din care sa reiasa ca firma asigura service cu personal instruit la producator (copie certificate instruire la producator pentru personalul service.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2010 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante-Pitesti, str Negru Voda, nr 47, jud Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul sa fie prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant , cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala:  Stre.Stavropoleos, nr 6, sect 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  str Victorie , nr 22, Pitesti, Arges, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110016, Romania, Tel. 0248/624940, Email:  [email protected], Fax:  0248/624940
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 11 zile .Contestatia se poate depune si la Curtea de Apel Pitesti.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02497 Pitesti-biroul juridic
Adresa postala:  Str Negru Voda, nr 47, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110069, Romania, Tel. 0248/218090, Email:  [email protected], Fax:  0248/221154
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer