Licitatie Publica - furnizare produse: CARBURANTI AUTO-BENZINA FARA PLUMB 95 si MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice)
Anunt de participare numarul 129138/26.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Olt
Adresa postala: Slatina, str.Draganesti nr.29, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230119, Romania, Punct(e) de contact: Marinela Radulescu, Tel. 0372/713562, Email: [email protected], Fax: 0249/412692, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse: CARBURANTI AUTO-BENZINA FARA PLUMB 95 si MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie ale operatorului economic din toate judetele tarii si in special din orasele judetului Olt.
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse: CARBURANTI AUTO-BENZINA FARA PLUMB 95 si MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice), conform ANEXA NR.1 la Caietul de SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produse: CARBURANTI AUTO-BENZINA FARA PLUMB 95 si MOTORINA EURO 5 (pe baza de bonuri valorice), cantitati estimate pana la data de 30.12.2011, conform ANEXA NR.1 la Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 80, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.10.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :810, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local- termen de plata :30 de zile de la data facturarii in perioada de 24-30, 31 ale fiecarei luni;plata se face cu OP din contul RO 04 TREZ 50624680220xxxxx, deschis la Trezoreria Slatina.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 12A ? Declaratie privind eligibilitatea ;
- Formular 12C ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Anexa nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic- Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata impozitelor si taxelor catre stat, in termen de valabilitate
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primaria locala in termen de valabilitate
- Formular 12B - Declaratia ? CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte cu oferta independenta?
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Anexa nr. 11 - INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Anexa nr. 12 -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- Anexa nr. 18- lista cu subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul
- standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii (certificat ISO 9001 sau echivalent )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate care prezinta imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatorului economic
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Olt, Serviciul Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale
Adresa postala: str.Draganesti, nr.29, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230119, Romania, Tel. 0372713562, Email: [email protected], Fax: 0249412692
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 14:40