Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PRODUSE DE BALASTIERA SI CARIERA


Anunt de participare numarul 95916/12.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Botosani
Adresa postala: str. Victoriei nr.2, Localitatea: Botosani, Cod postal: 6800, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Gheorghian, Tel.0231510792, Email: [email protected], Fax: 0231510792, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE DE BALASTIERA SI CARIERA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile celor patru baze ale DJDP Botosani si drumurile judetene pietruite de pe teritoriul lor.
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in furnizarea de produse de balastiera si cariera care sunt necesare pentru executia de lucrari de intretinere curenta a drumurilor judetene pe timp de vara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212310-6 - Balast (Rev.2)
14210000-6-Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de material pietros vor fi furnizate pe baza de comanda , conform caietului de sarcini , la sediile celor patru baze ale DJDP Botosani si pe drumurile judetene pietruite de pe teritoriul lor.
Valoarea estimata fara TVA: 511, 765RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 10000 lei, garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata, conform prevederilor legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare Formulare 7.2.2.12A( declaratie privind eligibilitatea).- o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006(completare Formular 7.2.2.12B)
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor respectiv certificate de la:
- D.G.F.P. Administratia financiara;
- Primarie
Ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie.
- Se va completa: Formular nr.7.2.2.12C (calitatea de participant la procedura)
-Certificat constatator, emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial-atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale referitoare la:
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani, obligatoriu, minim 1.000.000 lei;
- Scrisoare de bonitate la 31.12.2009
Cerinta obligatorie: completare formular Anexa nr.2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii cu furnizari similare executate in ultimii 3 ani experienta similara, in care sa se regaseasca cel putin un contract ca natura si complexitate cu obiectivul supus selectiei. Se vor prezenta recomandari, procesele verbale si contractele de furnizari si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se completeaza Formularul 7.2.2.12F siformularAnexa nr.3 .- obligatoriu ofertantul va avea personal de specialitate pentru indeplinirea contractului.Se completeaza Formularul 7.2.2.12I.
- declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul isi asuma raspunderea respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii Formularulnr. 12J.
- obligatoriu ofertantul trebuie sa faca dovada certificarii Sistemului de Responsabilitate Sociala conform SR EN ISO 8000:2005 sau echivalent (copie certificat de atestare valabil la data achizitiei);
- obligatoriu ofertantul trebuie sa faca dovada certificarii Sistemului de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001:2005 sau echivalent (copie certificat de atestare valabil la data achizitiei);
- obligatoriu ofertantul trebuie sa faca dovada certificarii Sistemului de Management de Mediu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent (copie certificat de atestare valabil la data achizitiei).
- obligatoriu ofertantul trebuie sa faca dovada certificarii Sistemului de Management a Sanatatii si Securitatii in Munca SR EN ISO 18001:2005 sau echivalent (copie certificat de atestare valabil la data achizitiei).
- obligatoriu Certificat de Conformitate pentru produsele ce urmeaza a fi livrate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
916/11.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 12:00
Locul: DJDP Botosani, compartimentul achizitii publice, str. Victoriei nr.2, Botosani.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre operatorii economici care participa la acesta procedura de achizitie publica.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice
Adresa postala: str. Victoriei nr. 2, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710335, Romania, Tel.0231510792, Email: [email protected], Fax: 0231510792
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2010 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer