Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse de birotica _CMMI


Anunt de participare numarul 61234/12.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Facultatea de Constructii de Masini si Management Industrial, Tel.0232278683, int.2305, In atentia: Neta Strobel; Irina Iosub, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232242109, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Univeristatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi
Adresa postala: Bd. Dimitrie Mangeron, nr. 67, imobil T, Registratura, parter, cam A-02, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0232278683, int. 2305, In atentia: Lipsa Iulia, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0232242109
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat subordonate Ministerului Educatiei Cercetarii si Tineretului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse de birotica _CMMI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Constructii de Masini si Management Industrial, sediul catedrelor si birourilor solicitantilor.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse de birotica si echipamente informatice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30217300-6 - Accesorii informatice (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30233231-9 Imprimanta5 buc
30217300-6 Cartusimprimanta laser50 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 500 si 11, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, in RON: 100; Garantia de buna executie: 3% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din activitatea de cercetare stiintifica, inclusiv sumele aferente granturilor de cercetare si finantare de la de la MECT, venituri de la buget (finantare de baza).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat / contract incheiat intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-declaratie de eligibilitate (Formular 4 sectiunea IV);2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Formular 5 sectiunea IV);3-certificat de atestare fiscala;4-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;5-certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;6-certificat constatator (Formular6-sectiunea IV);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 7-Sectiunea IV);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau documente echiv. acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari (Formularul 8 Sectiunea IV) , insotita de o declaratie scrisa a ofertantului (Formularul 9 Sectiunea IV);Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (Formularul 10 Sectiunea IV);Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;Se solicita autorizarea pentru livrarea produselor (Formularul 11 Sectiunea IV);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau documente echiv. acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Derularea etapei suplimentare de licitatie electronica; -transmiterea invitatiei de participare - 16.09.2008 -runda I LE - 19.09.2008 -runda II LE - 23.09.2008
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17759/11.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2008 12:00
Locul: Sala de Consiliu a Facultatii de Constructii de Masini si Management Industrial
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se solicita dovada inregistrarii in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) pentru a putea paticipa la licitatia electronica procedura offline.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232/278683 int 2534, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2008 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer