Licitatie Publica - furnizare produse de birotica DS Gorj
Anunt de participare numarul 140602/19.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: str. lt.col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: investiti, Tel. +40 0253216510, In atentia: Safta Maria, Email: [email protected], Fax: +40 02531350
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: str, lt col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: investitii, Tel. +40 0253216510, In atentia: Cornel Dumbrava, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: str lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel. +40 0253216510, In atentia: Lesenciuc Mihaela, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma -Regia Nationala a Padurilor-Romsilva
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse de birotica DS Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia Preajba , str. Izlaz, nr. 8, Tg. Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare 2200 topuri hartie fotocopiatoare si xerografica, 15000 dosare , 29500 plicuri, 180 bibliorafturi, un cantar electronic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
22852000-7-Dosare (Rev.2)
30199230-1-Plicuri (Rev.2)
42923200-4-Cantare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2200 topuri hartie format A4, 15000 dosare A4, 29500 plicuri ; 180 bibliorafturi; un cantar electronic
Valoarea estimata fara TVA: 39, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare estede 250 lei pentru lotul nr. 1; 60 lei pentru lotul nr. 2; 25 lei pentur lotul nr. 3; 15 lei pentru lotul nr. 4; 40 lei pentru lotul nr. 5;perioada de valabilitate a garantiei este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;forma de constiruire: ordin de plata vizat de banca in contul : RO33 RZBR 0000 0600 0215 9892, sau instrument de garantie emis de o societate de asigurare sau de o societate bancara, sau numerar la casieria Directiei Silvice Gorj, str. lt. col. Dumitru Petrescu nr, 3 Tg. Jiu.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale;
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
declaratia privind calitatea de participant la procedura;
declaratia de eligibilitate;
declaratia privind neincadrarea in prevedewrile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; persoane cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Gorj sunt: Ovidiu Cirstoc, Marioara Iftimie, Ion Ciolacu, Romica Draghescu, Safta Maria , Cornel Dumbrava;
Nota: in cazul in care in tara de origine sau in alta tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar , a unei entitati administrative sau juridice sau a unei societati profesionale care are competente in acest sens.
Certificatul de atestare fiscala din care sa reiese obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele , privind achitarea obligatiilor de plata catre bugetul de statconsolidat , cit si certificatul de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilor de plata a taxelor locale .
Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizata/copie conform cu originalul. certificatul cosnstatator eliberat de ORC, in original sau copie lizibila conform cu originalul: informatiile din certificatul constatator sa fie reale si actualizatela datalimita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe locul I va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 sa fie de cel putin: 25000 lei pentru lotul nr.1; de cel putin 6000 lei pentru lotul nr. 2; de cel putin 2500 lei pentru lotul nr. 3; de cel putin 1500 lei pentru lotul nr. 4; de cel putin 4000 lei pentru lotul nr. 5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9905/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2012 13:00
Locul: la sediul Directiei Silvice Gorj , str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3. Tg. Jiu, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal al ofertantului sau imputernicitul acestuia pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
in cazul in care procedura de atribuire este offline( cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitate a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Gorj
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Tel. +40 0253216510, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2012 14:14