Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse de curatenie si menaj.


Anunt de participare numarul 142934/05.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Atribuire Contracte Achizitii, Tel. +40 212080414, In atentia: Camelia Mirela Trandafir, Email: [email protected], Fax: +40 212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse de curatenie si menaj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante si sediile fiecarei sucursale
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 916, 697.05RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: incheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime fiind estimative. Calendar estimat - semestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse de curatenie si menaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului-cadru/fiecare lot si estimarile cantitatilor minime si maxime/fiecare lot care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru se regasesc la nivelul caietului de sarcini, in conformitate cu prevederile art. 66 lit. e si f din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 916, 697.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de25000 lei? pentru lotul 1 Bucuresti. (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de6000 lei? pentru lotul 2 Sinaia.(pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de2000 lei-pentru lotul 3 Neptun .(pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de3300 lei-pentru lotul 4 Olanesti . (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de690 lei?pentru lotul 5 Cluj.(pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Cuantumul garantiei de participare este de370 lei? pentru lotul 6Suceava . (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a fiecarui lot in parte, o suma calculata conform art.278¹ din OUG 34/2006, respectiv pentru lotul 1 conform art. 278¹ lit.b din OUG 34/2006, pentru loturile 2, 3 ai 4 conform art. 278¹ lit. a din OUG 34/2006, iar pentru loturile 5 si 6 nu se aplica.Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formular garantie de participare ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul in care se poate vira garantia de participare este RO05RNCB0082000367330001 deschis la BCR sucursala Unirea, CUI: 2351555.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Aceasta se va constitui intr-una din modalitatile prevazute de art. 90 HG nr 925/2006, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri succesive din facturi, intr-un cont deschis de ofertant cu aceasta destinatie la Trezoreria Statului, in conformitate cu prevederile HG NR.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Se completeaza formularul corespunzator din Sectiunea Formulare.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se completeaza formularul corespunzator din Sectiunea Formulare.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata.Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul. Se completeaza formularul corespunzator din Sectiunea Formulare.
Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010. Se completeaza formularul corespunzator din Sectiunea Formulare.Declaratia privind neincadrarea in prev. art.691 din OUG 34/2006
Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul. Se completeaza formularul corespunzator din Sectiunea Formulare.
Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel SURDU ? Director General; Emilia SERBAN ? Director Economic; Stefania Dumitru ? Director Comercial, Radu Munteanu ? Director Directia Logistica Administrativ, Cristian Sebastian Mihai ? Director Directia Juridica; Mirela Pavel ? Sef Birou Avizare Legislatie; Camelia Mirela Trandafir ? Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii; Monica Petrescu ? Sef Birou Intocmire Documentatii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.
Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.
Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- se va specifica media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Documente de confirmare:
- Bilanturile contabile pentru anii 2010 si 2011. Se prezinta copiile respectivelor documente. Pentru sustinerea cifrei de afaceri globale aferenta anului 2012 autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidelaa situatiei economice si financiaresi, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006).
*Pentru conversia in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza formularul corespunzator din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MOSTRE In temeiul art. 188 alin. 1 lit. e din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre, pentru o evaluare corecta si impartiala a ofertelor primite, conform solicitarilor din caietul de sarcini.
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
Certificarea sistemului demanagement al calitatii
Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostrele se vor depune pentru produsele indicate in caietul de sarcini, pentru fiecare lot in parte.Se va completa formularul + anexa- Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.Se va prezenta Copie conforma cu originalul dupa respectivul certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) (conform art.42 si 44 alin(2) din Hotararea nr.1660/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta, conform prevederilor art.165 alin.(2) din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.b)In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati inSEAP avand certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentruconectare si inregistrare la : http: //www.e-licitatie.ro .c) Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care audepus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice, precum siorice informatie necesara pentrurealizarea conectarii individuale la echipamentul electronicutilizat.d) Autoritatea contractanta nu are dreptul de a incepe licitatia electronica mai devreme dedoua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile, conform art.165 alin. 4 dinO.U.G. nr.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;e) In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera la : pretul total al ofertei;f) Sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesareacestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o suporta in clasament.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertareinformatii referitoare la :1. cea mai buna oferta financiara2. numarul participantilor la licitatia electronica.g) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze :1)In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa-si imbunatateasca ultima oferta depusa1. Numarul de runde: 1.2. Durata runda: o zi.3.In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei delicitatie electronica pretul ofertei, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare ofertadepusa in cadrul procedurii de evaluare initiala a ofertelor, in conformitate cu criteriul deatribuire stabilitin documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va atribui contractul de furnizare cu respectarea prevederilor4.art.200 din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantulcastigator va prezentain termen de 24 de ore de la finalizarea rundei de licitatie electronica ofertafinala aferenta. Oferta finala trebuie sa contina propunerea tehnica si propunerea financiara.5. In cazul in care ofertele prezentate in cadrul licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic preto noua propunere financiara in plic inchis, caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a caruinoua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2013 12:00
Locul: Este precizat in fisa de date - sectiunea IV.4.3 - pentru fiecare lot in parte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si copie CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, dupa derularea etapei finale de licitatie electronica: in cazul in care se constata ca ofertele clasatepe primul loc, in urma licitatiei electronice, au preturi egale , atunci AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, conform criteriului de atribuire.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG 925/2006, o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe propria raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul de declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 alin. 1 lit. a din O.U.G. nr. 34/2006, sau dupa caz art. 256^2 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Atribuire Contracte Achizitii din cadrul R.A. A.P.P.S.
Adresa postala: Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel. +40 212080414, Email: [email protected], Fax: +40 212080414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2013 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer