Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare produse de intretinere,materiale pentru curatenie si produse de igiena personala.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
201.319 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C.DUMITRU BUSINESS HOUSE IMPEX SRL
Anunt de atribuire numarul 41441/14.03.2008
Informatii anunt de participare asociat 27354
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032462, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN OPRIS, Tel.3410713 int.131, In atentia: NICULESCU ANA, Email: [email protected], Fax: 3410712;0372.126.101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse de intretinere, materiale pentru curatenie si produse de igiena personala.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediile centrelor din subordinea autoritatii contractante.
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de produse de intretinere, materiale de curatenie si produse de igiena personala pe baza de comanda transmisa catre furnizor in termen de 3 zile de la data primirii acesteia.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24500000-9 - Glicerina, sapunuri, detergenti, produse de curatat si de lustruit, parfumuri si produse de toaleta (Rev.1)
21221000-8-Hartie igienica, batiste, servete din hartie pentru maini si servete de masa (Rev.1)
25243300-9-Articole menajere sau de toaleta din plastic (Rev.1)
36673000-9-Maturi si perii de diverse tipuri (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
201, 318.98RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
criteriu 1 pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
criteriu 2 certificate de calitate
10%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 20388 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE DE IGIENA PERSONALA
V.1) Data atribuirii contractului 3/13/2008
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.DUMITRU BUSINESS HOUSE IMPEX SRL
Adresa postala: STR.CALOIAN JUDETU NR.2, BL.D21B, SC.A, ET.4, AP.12, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 031114, Romania, Tel.327.52.27, Fax: 327.52.27
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 74576.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 20391 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE DE INTRETINERE
V.1) Data atribuirii contractului 3/13/2008
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.DUMITRU BUSINESS HOUSE IMPEX SRL
Adresa postala: STR.CALOIAN JUDETU NR.2, BL.D21B, SC.A, ET.4, AP.12, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 031114, Romania, Tel.327.52.27, Fax: 327.52.27
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 126742.98 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: b-dul 1 decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032462, Romania, Tel.3410713 int.106, Email: [email protected], Fax: 3410712
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer