Licitatie Publica - furnizare produse de intretinere,materiale pentru curatenie si produse de igiena personala.
Anunt de participare numarul 41441/15.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032462, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN OPRIS, Tel.3410713 int.131, In atentia: NICULESCU ANA, Email: [email protected], Fax: 3410712;0372.126.101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse de intretinere, materiale pentru curatenie si produse de igiena personala.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediile centrelor din subordinea autoritatii contractante.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de produse de intretinere, materiale de curatenie si produse de igiena personala pe baza de comanda transmisa catre furnizor in termen de 3 zile de la data primirii acesteia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24500000-9 - Glicerina, sapunuri, detergenti, produse de curatat si de lustruit, parfumuri si produse de toaleta (Rev.1)
21221000-8-Hartie igienica, batiste, servete din hartie pentru maini si servete de masa (Rev.1)
25243300-9-Articole menajere sau de toaleta din plastic (Rev.1)
36673000-9-Maturi si perii de diverse tipuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexelor cuprinse in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 336, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
contract pina la 31.12.2008 cu prelungire 3 luni prin act aditional conform HG 925/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare lot.1 prod.intretinere 2.000 lei, lot.2 mat.curatenie 650 lei, lot.3 prod.igiena pers.850 lei;garantie de buna executie 5%-din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala, certificat constatator de la ORC, certificat de inregistrare (copie), mostre.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data de 31 decembrie 2006;
bilantul contabil la data de 30 iunie 2007;
fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizare de livrare a produselor, certificate de calitate si conformitate pentru produsele ofertate, declaratie ca ofertantul se obliga sa livreze numai produsele prezentate ca mostre si numai de la producatorul declarat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: operatorul economic va prezenta solicitare scrisa si va achita la casieria autoritatii contractante suma de mai sus in numerar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2008 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, b-dul 1 decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, camera 39.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: b-dul 1 decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032462, Romania, Tel.3410713 int.106, Email: [email protected], Fax: 3410712
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2008 15:57