Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse de origine animala oua si miere de albine


Anunt de participare numarul 45400/04.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Adresa postala: Galati, str.Alexandru Ioan Cuza, nr.72, Localitatea: Galati, Cod postal: 800216, Romania, Punct(e) de contact: Jilavu Violeta, Tel.0236/417725, 0236/311086, 0236/311087, In atentia: Jilavu Violeta, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236/417725, 0236/479476, Adresa internet (URL): dgaspc.srv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse de origine animala oua si miere de albine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele de Plasament, Case de Tip Familial si Scoli Speciale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse alimentare oua si miere de albine
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01242000-5 - Oua (Rev.1)
01252100-9-Miere naturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Catitatile achizitionate vor fi conform Caiet de sarcini Anexa 1
Valoarea estimata fara TVA: 70.39RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile achizitionate se pot majora sau diminua conform fisei de date a achizitieiII 2.2
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 700 lei; Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea documentelor de la autoritatile competente(Primarie si M.F.P)
Cerinta obligatorie: cerificat emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/Altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita informatii cu privire la rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilant contabil)
Cerinta obligatorie: se solicita cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (bilant contabil)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: cifra medie de afaceri solicitata 70.000 lei Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita informatii cu privire la lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
In cazul in care exista subcontractanti se solicita declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: experienta similara in suma de 70.000 lei prin prezentarea copiilor de pe unul sau mai multe contracte cumulate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20828/RI/03.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P in contul RO66TREZ30624680220XXXXX sau numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2008 12:00
Locul: DGASPC Galati, str. Alexandru I.Cuza, nr. 72, Birou Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii si/sau persoanele imputernicite din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector I, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/311809, Email: [email protected], Fax: 021/311809, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Alexandru I.Cuza, nr. 72, Localitatea: Galati, Cod postal: 800216, Romania, Tel.0236/417725, Fax: 0236/479476, Adresa internet (URL): www.dgaspc.srv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer