Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse de panificatie - corn acordate elevilor din cls. V-VIII din invatamantul de stat in anul scolar 2007-2008


Anunt de participare numarul 44615/27.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse de panificatie - corn acordate elevilor din cls. V-VIII din invatamantul de stat in anul scolar 2007-2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile din judetul Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse de panificatie - corn acordate elevilor din cls. V-VIII din invatamantul de stat in anul scolar 2007-2008, cf. OUG nr. 96/2002, cu modificarile si completatrile ulterrioare si Legii nr. 388/2007 legea bugetului de stat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
21550 buc/zi x 40 zile = 862000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 525, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.2244 lei: Lotul I 968 lei, Lotul II 259 lei, Lotul III 649 lei, Lotul IV 368 lei prin scris.gar., numerar, OP RO95TREZ5065006XXX000247 Trez. Slatina, fila CEC.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie-original sau copie legalizata, in termenele legale, Certificatde atestare fiscalapentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice-original sau copie legalizata, in termenele legale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie, cu anexa, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, Formular 12D, sustinuta de cel putin un contract de furnizare produse panificatie corn si recomandarea beneficiarului.
2. Declaratie referitoare la dotarile tehnice specifice, utilaje, echipamentul tehnic, spatii de depozitare pentru materia prima si mijloacele de transport, laboratoare, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Formular 12H.
3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere precum si al persoanelor responsabile direct in indeplinirea contractului. Formular 12 I.
4. Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse de panificatie.
5. Autorizatie sanitara de functionare pentru obiectul de activitate sau referatul de evaluare a conditiilor igienico-sanitare, conform declaratiei pe propria raspundere;
6. Autorizatie sanitara veterinara de functionare pentru obiectul de activitate;
7. Autorizatie sanitara de functionare pentru laboratorul propriu sau contract de prestari servicii cu laboratoarele acreditate pentru analiza produselor;
8. Autorizatie sanitara veterinara de functionare pentru laboratorul propriu;
9. Autorizatie sanitara de functionare pentru depozitul alimentar sau referatul de evaluare a conditiilor igienico-sanitare, conform declaratiei pe propria raspundere;
10. Autorizatie sanitara veterinara de functionare pentru depozitul alimentar;
11. Autorizatie sanitara de functionare pentru toate mijloacele de transport rutier a marfurilor, in termen;
12. Autorizatie sanitara veterinara de functionare pentru toate mijloacele de transport rutier a marfurilor, in termen;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica se face intr-o singura runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2008 11:00
Locul: Sediul C.J. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR. STAVROLOPEOS, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. N. TITULESCU NR. 2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200325, Romania, Tel.0251415750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL C.J.OLT
Adresa postala: B-DUL A.I. CUZA NR.14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230025, Romania, Tel.0249431080, Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2008 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer