Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse de panificatie


Anunt de participare numarul 48136/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Calea Plevnei nr.147-149, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Hustea, Tel.0213180147, Email: [email protected], Fax: 0213180152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse de panificatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli si gradinite de stat din sectorul 6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 591, 753 si 4, 040, 723RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse panificatie pentru scolile si gradinitele de stat din sectorul 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim: 10.890.400
maxim: 12.251.700
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 591, 753 si 4, 040, 723RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform caietului de sarcini pct.1.2.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2% din valoarea acordului cadru 71.835 lei;Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, europene si surse proprii constituite la nivelul bugetului local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea asocierii dupa semnarea contractului sau subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea(formularul nr.12A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(formularul 12B);Certificat de sarcini fiscaleprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;Certificat constatator obiect de activitate (cod CAEN) eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantuluicontabil, la 31/12/2007 pozitiv(copie semnata si stampilata pe fiecare pagina);Fisa de informatii generaleFormularul C;Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 3.274.086lei(lipsa documentelor atrage dupa sine descalifcarea).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Experienta in realizarea cu succes, a cel putin 1 contract al carui obiect a fost furnizarea de produse de panificatie cu valoare egala sau mai mare decat 327.409lei fara TVA(lipsa documentelor atrage dupa sine descalifcarea);Adresa din partea Directiei Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor-Laboratorul Sanitar Veterinar de Stat, din care sa rezulte ca are contract de prestare de servicii si efectueaza analize de laborator la produsele ofertate;Certificat de evaluare sanitara eliberat de Directia de sanatate publica, prin care se certifica indeplinirea conditiilor igienico-sanitare privind transportul si livrarea produselor de panificatie, etc, cu respectarea conditiilor impuse de Directia de Sanatate Publica;Autorizatii Sanitare de Functionare pentru Fabrica de paine, sectia panificatie, etc, eliberate de Ministerul Sanatatii-Directia de Sanatate Publica, insotita de proces-verbal de constatare a conditiilor igienico-sanitare pe anul 2008;Licente de fabricatie pentru produsele ofertate (produse de panificatie, etc), eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;Dovada ca operatorii cu activitate in domeniul alimentar pun in aplicare principiile HACCP, conform H.G.R. nr. 924/2005, sau echivalent;Declaratie referitoare la dispunerea de mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale termoizolante, minim 5 cinci autovehicule, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folositein cadrul contractului;Se vor anexa copii dupa autorizatiile sanitar veterinare pentru mijloacele de transport folosite la indeplinirea contractului(lipsa documentelor atrage dupa sine descalifcarea);Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnologice, laboratoare si alte mijloace fixe de care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind personalul din conducere, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si numarul mediu a personalului angajat in ultimele 12 luni;Declaratie ca ofertantul dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie la temperatura indicata de producator;Graficul de livrare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o runda pentru imbunatatirea ofertei financiare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 12:00
Locul: Primaria Sector 6-Directia Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0500091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 6-Directia Juridica
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.147-149, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060013, Romania, Tel.0213180147(48, 49), Fax: 0213180152, Adresa internet (URL): www.primarie6.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer