Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse de panificatie (corn) pentru elevii claselor I-VIII si prescolarii din Gradinitele de stat cu program normal de 4 ore .


Anunt de participare numarul 103765/10.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala:  ALEEA MIREA MIOARA LUIZA NR. 1 A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041531, Romania, Punct(e) de contact:  VASILICA VLAD, Tel. 0214608593, Email:  [email protected], Fax:  0214601420, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse de panificatie (corn) pentru elevii claselor I-VIII si prescolarii din Gradinitele de stat cu program normal de 4 ore .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitati de invatamant preuniversitar de stat si Gradinite din sectorul 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse de panificatie (corn) pentru elevii claselor I-VIII si prescolarii din Gradinitele de stat cu program normal de 4 ore
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini - Anexa
Valoarea estimata fara TVA: 987, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 15.000 lei ; garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant , imputernicire scrisa , oferta comuna trebuie sa cuprinda un contract/acord de asociere -formular orientativ-formularul nr. 3 , declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , certificat de atestare fiscala eliberat de administratia Finantelor Publice , certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale(certificatele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si se vor prezenta in original sau copie legalizata), certificat de inregistrare emis de oficiul registrului Comertului (in copie semnat si stampilat , , conform cu originalul), certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei de dschidere a ofertelor(in original sau copie legalizata) . Pentru persoane juridice straine documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale, un certificat de Rezidenta Fiscala , declaratie pe propria raspundere prin care daca oferta este declarata castigatoare isi asuma rsponsabilitate ca: in 45 zile de la comunicare va prezenta dovada deschiderii sediuluipermanent/punct de lucru in Romania , in cazul asocierii va imputernicii pe unul din dintre asociati pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data de 31.12.2009(copii semnate si stampilate , , conform cu originalul''), cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)-formularul nr. 6 sectiunea -Informatii generale , trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.900.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara -prezentarea unui contract de furnizare produse de panificatie cu o valoare cel putin egala cu 980.000 lei fara TVA insotit de o recomandare din partea beneficiarului , declaratie privind faptul ca dispune de minim 5 mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale, autorizatie sanitar-veterinara emisa de Directia sanitar Veterinara vizata pe anul in curs , autorizatie sanitara de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica , declaratie privind spatiile de depozitate , copia contractului de prestari servicii pentru analize de laborator avand ca obiect analiza produselor de panificatie , declaratii privind personalul calificat , studiile si calificarile personalului , in cazul in care ofertantul este distribuitor acesta sa fie autorizat pentru livrarea produselor de catre producator , in cazul in care ofertantul participant are calitatea de producator se va depune o declaratie insotita de documetul care sa ateste dreptul de a desfasura activitati de productie , Certificat de asigurare a caliatii ISO 9001:2000(copie semnata si stampilata , ,conform cu originalul''), cerificat privind sistemul propriu de management al mediului ISO14001/2004(copie semnata si stampilata , ,conform cu originalul), certificatul de management insanatate si securitate OHSAS18001/1999(copie semnata si stapilata , , conform cu originalul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia privind licitatia electronica va fi transmisa tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start.Nr.de runde: 1;Durata unei runde o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 11:00
Locul: Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  B-DUL STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030008, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 Sector 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/3195180, Fax:  021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitleor Sector 4
Adresa postala:  Aleea Mirea Mioara Luiza nr. 1 A , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  041531, Romania, Tel. 021/4608593, Fax:  021/4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer