Licitatie Publica - Furnizare produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII si prescolari
Anunt de participare numarul 80723/24.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT SANITARE SI CRESELOR SECTOR 4
Adresa postala: STR.MIREA MIOARA LUIZA , NR. 1A, SECTOR 4 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Punct(e) de contact: MARIA CLAUDIA BADEA, Tel.0726908205, Email: [email protected], Fax: 4601420, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII si prescolari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitati de Invatamant si Preuniversitar de stat din Sectorul 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare poduse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII si prescolari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini , Anexa 1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 135RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2009 pana la 15.06.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 12.000 Lei , Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratioe privind eligibilitatea completare formular nr. 12 A , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formularul 12 B, Certificat de atestare fiscala eliberat de Adm. Finatelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat ( original sau copie legalizata) , Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale ( original sau copie legalizata) , Certificat Constatator emis de oficiul registrului Comertului semnat si stampilat conform cu originalul, certificat de inregistrare semnat si stampilat conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - formularu B , Bilantul contabil la 30.12.2008 vizat si inregistrat de organele comptente ( copie semnata si stampilata conform cu originalul ) Fisa privind informatiile financiare (original) Exercitiu financiar pozitiv , Scrisoare de bonitate bancara ,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dispune de mijloace de transport si distributie autovehicule speciale , minim 5 autovehicule pe Sector , Experienta similara , prezentarea unui contract de furnizare produse de panificatie impreuna cu recomandarea unui beneficiar, Dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie la temperatura indicata de producator , Asigura cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare pastrarii serviciului ofertat , Ofertantul va prezenta lista cu personalul calificat ce urmeaza a indeplini contractul de servicii , Studiile si calificarile in domeniul personalului angajat , Documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat , Certificat ISO 9001 sau adeverinta in curs de acreditare in producere si /sau distibutia produselor alimentare , Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare , Laborator de analize acreditat sau autorizat , autorizatie sanitar vetrinara de functionare , Certificat eliberat de Directia de sanatate Publica a Municipiului Bucuresti( Judeteana) Din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia Romaneascacu privire la producerea si transportul produselor de panificatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
17.08.2009 In cazul in care dupa runda licitatiei electronice doi sau mai multi ofertanti se claseaza pe primul loc cu aceeasi oferta de pret se va mai organiza o runda de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2009 10:00
Locul: D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030008, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTI NR. 5 SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091 , ,Romania, Tel.3195180, Fax: 3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4
Adresa postala: ALEEA MIREA MIOARA LUIZA NR. 1A, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041531, Romania, Tel.4608593, Fax: 4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 16:25