Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse de panificatie ptr. elevii din cls.V-VIII, Jud Salaj, Zonele I-VIII, perioada Februarie-Martie


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
109.149 RON

Castigatorul Licitatiei: VEL PITAR S.A.
Anunt de atribuire numarul 25367/15.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Sandor Kosa, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse de panificatie ptr. elevii din cls.V-VIII, Jud Salaj, Zonele I-VIII, perioada Februarie-Martie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele V-VIII din Jud. Salaj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse de panificatie ptr. elevii din cls.V-VIII, conform prevederilor Legii nr. 388 din 2007, la scolile dinJud Salaj, Zonele I-VIII, perioada Februarie-Martie, pina la finalizarea licitatiei deschise
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
109, 149RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 781 Denumirea: Furnizare produse de panificatie ptr. elevii din cls. V-VIII, Zona V
V.1) Data atribuirii contractului 1/31/2008
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VEL PITAR S.A.
Adresa postala: strada Timis, nr. 22, parter, biroul nr. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240630, Romania, Tel.0250.746.001; 0250 4609953, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 0250.746.004; 0250 4609909, Adresa internet (URL): www.velpitar.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 7772.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 7769.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 780 Denumirea: Furnizare produse de panificatie elevilor din cls. V-VIII, Zona VII
V.1) Data atribuirii contractului 1/31/2008
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ASTRAL IMPEX S.R.L.
Adresa postala: Calea Zimandului, Nr.1, Localitatea: Arad, Cod postal: 310600, Romania, Tel.0257289255, Email: [email protected], Fax: 0257/271400
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 14975.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 14919.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 784 Denumirea: Furnizare produse de panificatie elevilor din cls. V-VIII, Zona I-VI
V.1) Data atribuirii contractului 1/31/2008
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
COMPAR EN GROS S.A.
Adresa postala: BD-UL. MIHAI VITEAZUL, NR 77, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450140, Romania, Tel.0742-106458, Email: [email protected], Fax: 0260-611452
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 40369.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 39114.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 786 Denumirea: Furnizare produse de panificatie elevilor din cls. V-VIII, Zona II
V.1) Data atribuirii contractului 1/31/2008
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EUROPAN S.R.L.
Adresa postala: STR. MORII, NR.11, Localitatea: sarmasag, Cod postal: 457330, Romania, Tel.0260656534, Email: [email protected], Fax: 0260656534
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 11158.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 11158.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 785 Denumirea: Furnizare produse de panificatie elevilor din cls. V-VIII, Zona III
V.1) Data atribuirii contractului 1/31/2008
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PANELLI PROD S.R.L.
Adresa postala: SAT CAMAR, COMUNA CAMAR, NR 315 C, Localitatea: Camar, Cod postal: 457060, Romania, Tel.0746198759, Email: [email protected], Fax: 0260672301
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 21308.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 21308.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 782 Denumirea: Furnizare produse de panificatie elevilor din cls. V-VIII, Zona IV
V.1) Data atribuirii contractului 1/31/2008
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SOLO IMPEX S.R.L.
Adresa postala: Al.Bradului nr.1 bl p4 ap 11, Localitatea: Zalau, Cod postal: 457085, Romania, Tel.0745602009, Email: [email protected], Fax: 0260636363
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 9410.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 9375.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 787 Denumirea: Furnizare produse de panificatie elevilor din cls. V-VIII, Zona VIII
V.1) Data atribuirii contractului 1/31/2008
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SOMPAN S.A.
Adresa postala: STR. P-TA LUPENI NR. 3, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel.0264-222279, Email: [email protected], Fax: 0264-222279
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5504.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5504.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2008 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer