Licitatie Publica - FURNIZARE PRODUSE DE PROTECTIA PLANTELOR
Anunt de participare numarul 4443/06.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DADR PH
Adresa postala: Anton Pann, nr 7, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 2000, Romania, Punct(e) de contact: GRATIELA GEORGESCU, Tel.0244593210, Email: [email protected], Fax: 0244596154
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE DE PROTECTIA PLANTELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNITATEA FITOSANITARA PRAHOVA
CENTRE FITOSANITARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PRODUSE DE PROTECTIA PLANTELOR PENTRU TRATAMENTE DE COMBATERE A AGENTILOR DE DAUNARE IN POMICULTURA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24210000-9 - Pesticide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI PCT.III
Valoarea estimata fara TVA: 112, 539.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI PCT.X
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE CF OM911/2004 COMPLETAT CU OM950/2005 PRIN ADRESA M.A.P.D.R. NR.100243/21.02.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
FURNIZORI - AGENTI ECONOMICI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI NR.156 3.02.2007 PC.VII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI NR.156 3.02.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI NR.156 3.02.2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CAIET DE SARCINI 156/03.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: LA SEDIUL D.A.D.R. PRAHOVA - COMPARTIMENTUL INTERN DE ACHIZITII PUBLICE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2007 10:30
Locul: LA SEDIUL D.A.D.R. PRAHOVA - COMPARTIMENTUL INTERN DE ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUAREREPREZENTANTII LEGALI AI OFERTANTILOR SAU IMPUTERNICITII ACESTORAUN REPREZENTANT AL U.C.V.P. DIN TERITORIU
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
D.A.D.R. PRAHOVA
Adresa postala: STR.ANTON PANN NR.7, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100023, Romania, Tel.0244593210, Email: [email protected], Fax: 0244596154
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.A.D.R. PRAHOVA - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR.ANTON PANN NR.7, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100023, Romania, Tel.0244593210, Email: [email protected], Fax: 0244596154
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2007 11:48